کارگردان فیلم «اخراجی‌ها»:

شهید سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» فرهنگی‌ترین سردار سپاه بود/ مردم ایران صاحب عزای سردارشان هستند

کارگردان فیلم «رسوایی» گفت: سردار شهید «قاسم سلیمانی» در حوزه فرهنگ مخصوصاً ثبت و ضبط خاطرات دفاع مقدس در لشکر خود تاثیرات فراوانی داشته است، وی در اقدامات فرهنگی پیشگام بوده و می‌توان گفت سردار سلیمانی یکی از فرهنگی‌ترین سرداران سپاه پاسداران بوده است.
کد خبر: ۳۷۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ - 04January 2020

شهید سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» فرهنگی‌ترین سردار سپاه بود/ مردم ایران صاحب عزای سردارشان هستندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «مسعود ده‌نمکی» نویسنده و کارگردان سینما در گفت‌وگویی، پیرامون شهادت سردار «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: من این ضایعه بزرگ را به تمام مردم ایران تسلیت عرض می‌کنم، از نظر من مردم به درک و آگاهی رسیده‌اند که می‌توانند خودشان را صاحب عزای این سوگ بزرگ بدانند.

وی درباره شخصیت سردار شهید «قاسم سلیمانی» تاکید کرد: از نظر من بخش مغفولی که چندان به آن پرداخته نشده وجهه فرهنگی و معنوی شخصیت سردار سلیمانی است، شاید بسیاری از مردم وی را بیشتر را به خاطر فداکاری‌های نظامی‌اش می‌شناسند، اما علاوه بر آن شهید «قاسم سلیمانی» از شخصیت والای فرهنگی برخوردار بود.

کارگردان فیلم «اخراجی‌ها» در همین راستا ادامه داد: سردار شهید «قاسم سلیمانی» در حوزه فرهنگ مخصوصاً ثبت و ضبط خاطرات دفاع مقدس در لشکر خود تاثیرات فراوانی داشته است، وی در اقدامات فرهنگی پیشگام بوده و می‌توان گفت سردار سلیمانی یکی از فرهنگی‌ترین سرداران سپاه پاسداران بوده است.

وی با تاکید بر شخصیت تاثیرگذار فرهنگی شهید «قاسم سلیمانی» اضافه کرد: فقدان سردار شهید «قاسم سلیمانی» نه تنها در ابعاد سیاسی و نظامی بلکه در جهات فرهنگی نیز می‌تواند لطمات فراوانی را به همراه داشته باشد.

ده نمکی سردار سلیمانی را سردار تمام آزادی خواهان عالم دانست و خاطرنشان کرد: فقدان سردار شهید «قاسم سلیمانی» نه تنها برای ما ایرانیان و شیعیان بلکه برای تمام آزادی خواهان و کسانی که همواره زیر یوغ ستم و ظلمِ استکبار بوده‌اند غمی بزرگ به همراه آورده است.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها