فرمانده سپاه رامسر:

برنامه‌های بزرگداشت شهید سپهبد «سلیمانی» در رامسر برگزار می‌شود

«محمدرضا خمسیه» از برگزاری ویژه‌ برنامه‌های بزرگداشت شهادت سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» در شهرستان رامسر خبر داد.
کد خبر: ۳۷۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ - 04January 2020

برنامه‌های سردار «سلیمانی» با عطر فاطمی در رامسر برگزار می‌شود«محمدرضا خمسیه» فرمانده سپاه رامسر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، با عرض تبریک و تسلیت شهادت حاج «قاسم سلیمانی» به تشریح برنامه‌های این مناسبت پرداخت و اظهار داشت: به این مناسبت جلسه ستاد بزرگداشت این مجاهد بزرگ اسلام جمعه 13 دی برگزار شد.

وی با بیان اینکه مراسمی در صبح شنبه 14 دی‌ در مسجد پیامبر اعظم (ص) بازار رامسر برگزار شد، گفت: همچنین مراسمی از ساعت 14 الی 17 همراه با عزاداری و سینه زنی در همین مکان و ساعت 17 تا 20 در مسجد آقابسمل و آقاپلاسید ساداتشهر نیز مراسمی برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در روز یکشنبه 15 دی‌ دو ویژه برنامه در سطح شهرستان برگزار می‌شود، افزود: مراسم بزرگداشتی از ساعت 9 صبح الی 12 در مسجد پیامبر اعظم (ص) و ساعت 17 تا 20 در مسجد صاحب الزمان (عج) نارنج بن برگزار خواهد شد.

خمسیه ادامه داد: مراسم بزرگداشت شهید «سلیمانی» روز دوشنبه 16 دی‌ از ساعت 17 تا 20 در مسجد امام علی (ع) بازار کتالم برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه، گفت: برنامه‌های این مناسبت با یاد و نام شهید سلیمانی در روزهای سه‌شنبه 17، چهارشنبه 18، پنجشنبه 19 و جمعه 20 دی‌ در سطح شهرستان با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار