مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

سربازان ولایت پاسخ تروریسی آمریکا را می‌دهند/ پرچم «سلیمانی» بر زمین نخواهد ماند

«سمیه قاسمی طوسی» در پیامی نوشت: پرچم شهید «سلیمانی» بر زمین نخواهد ماند و سربازان آن سردار و مجاهدان بسیاری، ققنوس‌وار سر از این آتش بر خواهند آورد و تحت رهبری و زعامت مقام عظمای ولایت پاسخ تروریست‌های آمریکایی را به نحوی شایسته خواهند داد.
کد خبر: ۳۷۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ - 04January 2020

سربازان ولایت پاسخ تروریسی آمریکا را می‌دهند / پرچم «سلیمانی» بر زمین نخواهد ماندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سمیه قاسمی طوسی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در پی شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: جهاد و شهادت در راه خدا، سعادتی است که تنها نصیب مردان خدا می‌شود. شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام، مجاهد نستوه شهید حاج قاسم سلیمانی، سرداری که  به بیان خود «کوه‌ها و بیابان‌ها را در جستجوی شهادت می‌گشت» توسط تروریست‌های استکبار جهانی را تبریک و تسلیت می‌گویم.

بی‌تردید فقدان چنین شخصیتی، موجب تأسف عمیق است اما پرچم وی که تربیت یافته مکتب روح الله (ره) و از جاماندگان کاروان شهدای هشت سال دفاع مقدس و همسنگر و دوست صمیمیِ سرداران شهید جنگ تحمیلی بود، بر زمین نخواهد ماند و سربازان آن سردار و مجاهدان بسیاری، ققنوس‌وار سر از این آتش بر خواهند آورد و تحت رهبری و زعامت مقام عظمای ولایت پاسخ تروریست‌های آمریکایی را به نحوی شایسته خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار