حجت‌الاسلام ابوترابی:

سردار سلیمانی در شکل گیری جبهه مقاومت نقش استثنایی داشت/ حاج قاسم اجازه نداد سوریه پادگانی برای تروریست‌ها شود

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه سردار سلیمانی قلب جهان‌ اسلام را فتح کرد و در شکل‌گیری جبهه مقاومت‌ اسلامی نقش استثنایی داشت، گفت: سردار سلیمانی اجازه نداد سوریه به پادگانی برای تروریست‌های آمریکایی تبدیل شود.
کد خبر: ۳۷۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ - 04January 2020

سردار سلیمانی در شکل گیری جبهه مقاومت نقش استثنایی داشتبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید محمدحسن ابوترابی» امام جمعه موقت تهران صبح‌امروز در تجمع طلاب و حوز‌ویان تهران که در مدرسه عالی شهید مطهری به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی‌ مفتخر است‌ که چنین شخصیت‌هایی‌ همچون قاسم سلیمانی در آن تربیت شدند که نه تنها امت اسلامی‌ را متحد می‌کند بلکه موجب دلهره دشمنان امت اسلام نیز می‌شود.

وی‌ افزود: علما در خدمت انسان‌ها هستند و در این راه برای عزت، افتخار و سعادت آن‌ها تلاش‌ می‌کنند به عبارت دیگر علما سعادت بشر و تمدن اسلامی‌ را هدف گزاری کردند بر این‌ اساس می‌توان گفت‌ که سردار سلیمانی پرورش یافته چنین افرادی است.

حجت‌الاسلام ابوترابی ادامه داد: سردار سلیمانی قلب جهان‌ اسلام را فتح کرد و در شکل‌گیری جبهه مقاومت‌ اسلامی نقش استثنایی داشت به همین دلیل امروز جبهه مقاومت در شهادت او سوگوار است.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی به دلیل شخصیت انسانی‌، دینی‌ و‌ سیاستمداری که داشت بر قلب‌ها فرمانروایی می‌کرد و به همین‌ دلیل است که خیلی‌ها امروز به دلیل شهادت و فقدان ظاهری او اندوهگین هستند.

وی اظهار داشت: سردار سلیمانی اجازه نداد سوریه به پادگانی برای تروریست‌های آمریکایی تبدیل شود و صهیونیست‌ها در شادی فتح‌سوریه به میگساری بپردازند.

امام جمعه موقت تهران گفت: بصیرت سردار سلیمانی‌ او را در این‌ جایگاهی قراد داده که قبل از آنکه فرمانده باشد سیاستمدار و یک طراح استراتریک‌ قدرتمند بود به نحوی که نقطه‌های آسیب را به درستی رصد می‌کرد.

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد ادامه داد: بغداد در زمانیکه داعش در عراق قدرت گرفته بود تا مرز سقوط پیشرفت، اما سردار سلیمانی با استفاده از جوانان عراقی و طرح و اجرای عملیات‌هایی دقیق هم توانست مانع سقوط بغداد شود و هم‌ اینکه داعش را نابود کند.

وی تأکید کرد: بنابراین نقش موثری که سردار سلیمانی در شکست داعش و نقشه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در حمایت از این تروریست‌های جنایتکار داشت، موجب شد تا آمریکا برخلاف آنچه که ادعا می‌کند با تروریسم مبارزه می‌کند، مبارزه واقعی با گروه‌های تروریستی یعنی‌ سردار سلیمانی‌ را به شهادت برساند؛ بنابراین ترامپ با ترور قاسم سلیمانی ثابت کرد که عملا حامی و پشتیبان‌ تروریست‌های داعش است.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها