یادداشت/ حجت‌الاسلام عیسی رضایی

دشمن بداند سردار «سلیمانی‌ها» متولد می‌شود

دشمن بداند سردار سلیمانی یک تفکر و اندیشه در فکر و روح و جان ملت‌های آزاده بوده و هست و از بین رفتنی و فراموش شدنی نیست، بلکه با جوشش خون او هزاران سلیمانی علیه مستکبرین عالم و نابودی آنان متولد می‌شوند که دنیای آنها را به آتش جهنم تبدیل خواهند کرد.
کد خبر: ۳۷۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ - 04January 2020

دشمن بداند سردار «سلیمانی» متولد می‌شودگروه استان‌های دفاع‌پرس ـ حجت‌الاسلام عیسی رضایی؛ سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» یک شخصیت دینی و مذهبی و از پرورش‌یافتگان اسلام و قرآن در مکتب حضرت امام خمینی (ره) بود و از دستاوردهای بزرگ 40 ساله این نظام و انقلاب بوده و هست.

ایشان مجاهدی بود که نشانه‌های قرآنی یک مجاهد فی سبیل الله در سیره زندگی عملی او دیده می‌شد؛ مصداق بارز «أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ» بود، دشمن سرسخت ظالمان و یاور مظلومان و مستضعفان بود.

مصداق کامل جمله امیرالمومنین (ع) در نهج البلاغه «أَشَدَّ عَلَى الْفُجَّارِ مِنْ حَرِيقِ النَّارِ» است؛ یعنی در برابر مفسدگران و فتنه‌گران مانند آتش سوزنده بلکه سخت‌تر بود.

داشتن چنین روحیه‌ای در او باعث سرنگونی حکومت داعش از کره زمین شد و دشمن در صدد انتقام سخت او برآمد.

با وجود داشتن چنین پیشینه درخشان در هشت سال دفاع مقدس و همچنین فرماندهی جبهه مقاومت اسلامی آنچه این سردار شهید را سردار دلها و محبوب قلبها کرد اخلاص بالای این مرد مجاهد بود؛ خدامحوری و ولایتمداری این فرمانده بزرگ اسلام بود که او را در دل ابرار و آزادگان جهان جای داد.

سردار رشید اسلام شهید حاج «قاسم سلیمانی» تا دیروز با اندیشه و فکر و بصیرت و شجاعت خود جبهه مقاومت را فرماندهی کرد و از روز بعد از شهادتش با خون خود جبهه حق علیه باطل را فرماندهی می‌کند.

دشمن بداند سردار سلیمانی یک تفکر و اندیشه در فکر و روح و جان ملتهای آزاده بوده و هست و از بین رفتنی و فراموش شدنی نیست، بلکه با جوشش خون او هزاران سلیمانی علیه مستکبرین عالم و نابودی آنان متولد می‌شوند که دنیای آنها را به آتش جهنم تبدیل خواهند کرد.

در پایان شهادت جانسوز و مظلومانه این سردار رشید اسلام فرمانده نیروی قدس سپاه و محور مقاومت شهید حاج «قاسم سلیمانی» و همراهانش بویژه مجاهد خستگی‌ناپذیر ابومهدی المهندس را به همه عاشقان راه و مرام این شهدا تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار