یادداشت/ بتول شاهبازی

سردار سلیمانی در جبهه مقاومت جاودانه شد

سردار حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت و جنگ میان اسلام و کفر به آرزوی دیرینه‌اش دست یافت و جاودانه شد.
کد خبر: ۳۷۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ - 04January 2020

سردار سلیمانی در جبهه مقاومت جاودانه شدگروه استان‌های دفاع‌پرس - بتول شاهبازی؛ سردار حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت و جنگ میان اسلام و کفر به آرزوی دیرینه اش دست یافت و جاودانه شد.

این سرباز رشید سپاه اسلام در سالهای انقلاب اسلامی با عشق ولایت و روحیه ایثار، مقاومت، شهادت طلبی وارد عرصه کارزار و جبهه مقابله با دشمنان استکباری و صهیونیستی شد و امروز به آن هدف متعالی خود رسید.

حاج قاسم در سینه اش عشق به امام حسین (ع) و اهل بیت موج می زد، عشقی که سر از پا نمی شناخت و همین ارادت خالصانه و عشق او را به وادی مبارزه با دشمن کشاند.

در ۸ سال دفاع مقدس حضوری جانانه داشت و در کنار فرماندهان رشیدی چون میرحسینی ها و در مکتب اسلام و انقلاب رشد و تربیت یافت و پس از سالها خدمت مخلصانه سربازی ولایت در جبهه حق بر علیه باطل جاودانه شد.

سردار سلیمانی با ویژگی مردم داری و مردم یاری و ارتباط بر قرار کردن صمیمانه با اقشار مختلف سهم بسزایی در جذب و هدایت نیروهای انقلاب و رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و مقابله با تهدیدات دشمنان در داخل و خارج از کشور و نابودی داعش داشت.

این شهید والا مقام به عنوان الگو و اسوه در کنار سایر رزمندگان اسلام و از جمله رزمندگان سیستانی و بلوچ توانست برای کشور افتخار و عزت به دست بیاورد.

شهیدان و همرزمانی مانند حاج قاسم میرحسینی، محسن خزایی و غیره در کنار حاج قاسم سلیمانی با شایستگی از مرزهای میهن و ارزشهای والای اسلامی و انقلابی دفاع کردند که نامشان جاودانه و ماندگار و در قلب مردم عزیز ایران و مردم سیستان و بلوچستان جای دارند.

سردار سلیمانی در راه حفظ ارزش‌های انقلاب قدم به قدم در صحنه‌های نبرد با دشمن گام برداشت و دشمنان را یکی پس از دیگری سرنگون می‌کرد و اقتدار ایران را می افزود.

دشمنان اسلام و کشور که مغلوب قدرت بی مثل سردار شده بودند برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به اقدامی جنایتکارانه زدند و سردار نام آشنای دیرینه هشت سال دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند.

امروز نسل جوان انقلابی با انتقام خون سردار سرافراز نیروی قدس سپاه و یادگار ماندگار دفاع مقدس آزادی فلسطین و دیگر سرزمین‌های اسلامی را به ارمغان خواهند آورد.

دنیا بداند با شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام انسجام و وحدت در ملت‌های مسلمان منسجم‌تر می‌ شود زیرا امت اسلامی و قدرشناس با تمام وجود قدر این شهید را می دانند و بر ادامه راه شهیدان تاکید دارند.

سران جنایتکار آمریکایی و صهیونیستی بدانند سردار سلیمانی شاگردانی را تربیت کرده که در آنها عشق به ولایت موج می زند.

آمریکا بداند مردم ایران و مسلمانان و ملت های آزاده دنیا با برخورداری از ویژگی ایثار و مقاومت و روحیه جهاد و شهادت از ارزشهای والای خود صیانت می کنند و همه آنها سردار سلیمانی اند و جانانه با دشمنان قسم خورده به مقابله می پردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار