مادر شهید «علی شفیعی»:

کاش من می‌رفتم و حاج قاسم زنده بود/ علی و حاج قاسم مثل دو برادر بودند

مادر شهید «علی شفیعی» گفت: پدر و مادرهای شهدا، خانواده حاج قاسم بودند و حالا خانواده‌های شهدا یتیم شدند، کاش من می‌رفتم و حاج قاسم زنده بود.
کد خبر: ۳۷۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ - 04January 2020

«سکینه پاکزاد» مادر شهید «علی شفیعی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمان، ضمن عرض تسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: حاج قاسم همیشه تاکید داشت، شما خانواده‌های شهدا برای سلامتی من دعا می‌کنید، ولی از شما می‌خواهم برای شهادت من دعا کنید، من آرزوی شهادت دارم.

وی با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس در بخش پشتیبانی جنگ فعالیت می‌کردم گفت: حاج قاسم مثل پسرم علی بود و به ایشان بسیار علاقه داشتم و از زمانی که جنگ شروع شد با علی به جبهه رفتند و علی و حاج قاسم مثل دو برادر بودند و تا زمانی که علی شهید شد، در جبهه همرزم حاج قاسم بود.

این مادر شهید عنوان کرد: حاج قاسم را از زمانی که به دانشگاه می‌رفت، می‌شناختم و آخرین دیدار ما ایام عید امسال بود که به خانه من آمد و گفت: مادر مدتی نمی‌توانم به شما سر بزنم، مشغله کاری‌ام زیاد است، ولی با شما تماس می‌گیرم و یک ماه پیش بود که از منطقه تماس گرفت و جویای احوالم شد و من برای سلامتی او دعا کردم.

پدر و مادرهای شهدا، یتیم شدند///در حال ویرایش

وی با اشاره به رابطه صمیمانه حاج قاسم با خانواده شهدا ادامه داد: همه پدر و مادرهای شهدا، پدر و مادر حاج قاسم بودند و حالا خانواده‌های شهدا یتیم شدند، کاش من می‌رفتم و حاج قاسم زنده بود.

پدر و مادرهای شهدا، یتیم شدند///در حال ویرایش

پاکزاد با بیان اینکه حاج قاسم به آرزوی خود رسید، افزود: حاج قاسم شخصی بی‌نظیر بود و در نبود او باید بسوزیم و بسازیم و عرض تسلیت و صبر برای خانواده عزیزش دارم.

این مادر شهید گفت: مردم باید صبور باشند و مانند سردار حاج «قاسم سلیمانی» سرباز ولایت، پشتیبان و پیرو خط رهبری باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار