بیانیه ستاد امر به معروف مازندران در پی شهادت سردار «سلیمانی»؛

شهادت سردار «سلیمانی» سرآغاز رویش‌ جدید مقاومت در میان امت اسلامی است

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران در پی اقدام تروریستی دولت جنایتکار آمریکا و شهادت فرمانده دلاور و علمدار جبهه‌های مقاومت در برابر گروه‌های تکفیری و تروریستی در منطقه، سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و تعدادی از فرماندهان عالی رتبه حشد الشعبی بیانیه و پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۳۷۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ - 04January 2020

شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» سرآغاز رویش‌ جدید مقاومت در میان امت اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران در پی اقدام تروریستی دولت جنایتکار آمریکا و شهادت فرمانده دلاور و علمدار جبهه‌های مقاومت در برابر گروه‌های تکفیری و تروریستی در منطقه، سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و تعدادی از فرماندهان عالی رتبه حشد الشعبی بیانیه و پیام تسلیتی صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر دستان جنایتکار یزیدیان زمان از آستین آمریکای جهان‌خوار بیرون آمد و فرمانده ای از خیمه گاه امامت و ولایت را به شرف شهادت نائل آورد. سردار سلیمانی باقی مانده ای از عاشورای 61 هجری و اسطوره فراموش نشدنی از سرزمین پارسی و از قافله دلدادگان به خاندان عصمت و طهارت و افتخار و عظمت برای ملتی است که قریب به چهار دهه در برابر اردوگاه کفر و شرک و نفاق ایستاده است.

امروز همه دوستداران خمینی کبیر و آرمان‌های او عزادارند؛ آزادگان جهان در غمی عظیم فرو رفته اند و ما نیز از این ثُلمه، داغی بزرگ بر دل گرفته‌ایم. شهادت مظلومانه سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» و مجاهد بزرگ جبهه مقاومت جناب آقای «ابومهدی المهندس» سرآغاز رویش‌های جدید مقاومت در میان امت اسلامی و تزریق خون شجاعت و همدلی در رگ‌های نسل‌هایی است که در امتداد عاشورای حسینی ایستاده اند.

یاد و نام حاج «قاسم سلیمانی» همچنان بر تارک افتخارات اسلام و انقلاب اسلامی می‌درخشد و خاطرات فداکاری او و همرزمانش در سینه مجاهدان راه خدا برای همیشه ماندنی است.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و جنایتکارانه دولت متخاصم و شرور آمریکا، شهادت این پاسدار حقیقی اسلام و انقلاب اسلامی را به محضر حضرت ولیعصر ارواحنا له الفداء و نایب بر حقش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همچنین خانواده محترم و دوستداران این فرمانده دلاور در سرتاسر جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت می نماییم که همواره توفیق ادامه راه پرافتخار این سرباز مطیع ولایت و آینه تمام نمای پرورش یافتگان مکتب امام روح الله(ره) را به همه ما و تمام انسان‌های آزادیخواه در سرتاسر عالم عنایت فرماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار