علیرضا داوودی:

آمریکایی‌ها به راحتی منطقه را ترک نخواهند کرد

کارشناس مسائل رسانه در رابطه با تصمیم مجلس عراق برای خروج آمریکایی‌ها از کشورشان گفت: آمریکایی‌ها به این راحتی منطقه را ترک نخواهند کرد ضمن این که نبود سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» برای آمریکا بسیار مهمتر از ترک عراق است.
کد خبر: ۳۷۷۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ - 04January 2020

آمریکایی‌ها به راحتی منطقه را ترک نخواهند کردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، علیرضا داوودی کارشناس مسائل رسانه در رابطه با بازتاب رسانه‌ای شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: اساساً دل آمریکایی‌ها برای هیچ بخشی از مقاومت و انقلاب ایران و منطقه نمی‌سوزد لذا بی تردید مبنای کارشان تبلیغاتی است.

وی با اشاره به اظهارات اعضای کنگره آمریکا و مقامات آمریکایی در روز گذشته بیان کرد: مقامات آمریکایی با تندترین الفاظ و بدترین عبارات ممکن، این جنایت را توجیه کردند و هیچ کدام نگفتند که چرا حاج قاسم سلیمانی ترور شد بلکه با این مخالف بودند که چرا ترامپ بدون اطلاع به سایر مقامات و دستگاه‌ها این کار را کرده و دوم این که از نوع واکنش جمهوری اسلامی ایران می‌ترسند.

این کارشناس مسائل رسانه بیان داشت: حدود ۳۵ مورد واکنش از مقامات آمریکایی دیدیم که از ترور قاسم سلیمانی ابراز خوشحالی می‌کردند که گویا بار سنگین و دیوار بسیار بلند مرتبه را از جلوی آن‌ها برداشته اند.

داوودی همچنین در رابطه با تصمیم مجلس ملی عراق برای خروج آمریکایی‌ها از کشورشان گفت: آمریکایی‌ها به این راحتی منطقه را ترک نخواهند کرد ضمن اینکه نبود کسی، چون حاج قاسم سلیمانی برای آمریکا بسیار ارزشمند‌تر است تا اینکه عراق را با این مدل ترک کنند.

وی با بیان این که نوع برخورد هیچ کشوری به جز جمهوری اسلامی ایران با آمریکا همانند برخورد سال ۱۳۵۷ نیست عنوان کرد: آمریکایی‌ها شاید به لحاظ نظامی از عراق خارج شوند، اما خودشان را از سایر جهات تقویت خواهند کرد بنابراین درگیری خروج از عراق برای آمریکایی‌ها خیلی قابل پذیرش‌تر است تا اینکه حیات خود را با حضور حاج قاسم سلیمانی ادامه دهند.

کارشناس مسائل رسانه با اظهار اینکه طالبان، داعش و جریانات تکفیری و سلطه گری آمریکا با حضور فردی، چون حاج قاسم سلیمانی به نتیجه نرسید گفت: آن همه وقت و زمان و میلیارد‌ها دلاری که آمریکا خرج کرد بی فایده گشت و اهدافشان در منطقه محقق نشد بنابراین نبود حاج قاسم سلیمانی برای آمریکا خیلی مهم‌تر بود تا اینکه درباره بود و نبود خودشان در منطقه تصمیم بگیرند.

منبع: رادیو گفت‎وگو

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار