سردار ایوب سلیمانی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهادت سپهبد سلیمانی جبهه مقاومت را بیمه می‌کند/ دشمن دیگر روی آرامش را نخواهد دید

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت را بیمه خواهد کرد، گفت: دشمن بداند که دیگر در منطقه ما آرامش خیال نخواهد داشت.
کد خبر: ۳۷۷۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۴ - 05January 2020

شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت را بیمه خواهد کرد/ راهبرد جبهه مقاومت منطق تهاجم استسردار «ایوب سلیمانی» جانشین فرمانده نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه قطعاً ترور سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با زمینه‌سازی و برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفته است، اظهار داشت: دشمن فکر می‌کند که ترور سردار سلیمانی نقطه قوت آن‌هاست.

وی با بیان اینکه دشمن از مدت‌ها قبل اعلام کرد که ایران قرار است اقداماتی در منطقه و به خصوص عراق در برابر آمریکا انجام دهند، گفت: آمریکایی‌ها در حمله به شهر القائم عراق اعلام کردند که این یک پیام برای ایرانی‌هاست.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه کشور ما یک نماد و یک ظرفیت تکرارنشدنی را از دست داده است، گفت: ده‌ها و صد‌ها سال می‌گذرد که همچون قاسم سلیمانی متولد شود و شهادت ایشان صدمه جبران‌ناپذیری به کشور است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: خون شهید قاسم سلیمانی باعث جوشش جبهه مقاومت و قلوب مردم جهان خواهد شد؛ فلسفه خون شهیدان جریان‌سازی است و شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت را بیمه و آن‌ها را در رسیدن به اهداف خود کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم باعث وحدت و انسجام بیشتری در کشور خواهد شد، گفت: راه و آرمان‌های شهید سلیمانی ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه با شهادت سردار سلیمانی مشکلاتی که دشمن می‌خواست در کشور ایجاد کند، برطرف شده است، گفت: دشمن بداند که دیگر در منطقه ما آرامش خیال نخواهد داشت و در موضع انفعال قرار خواهد گرفت.

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی باعث اثبات و حقانیت جبهه مقاومت در جهان و خروج نظامیان آمریکایی از منطقه خواهد شد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه نابودی داعش در منطقه و جهان را مدیون حاج قاسم و جبهه مقاومت هستیم، گفت: اقدام تروریستی آمریکا نشان داد که آن‌ها حامی تروریسم هستند. راهبرد امروز جبهه مقاومت، منطق تهاجم است و این منطق سنگر به سنگر دشمن را عقب خواهد راند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار