بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی؛

ادامه راه شهید سپهبد «سلیمانی» در تداوم مبارزه با استکبار است

اداره‌­کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی در بخشی از بیانیه­ خود به مناسبت شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی»، آورده است: ادامه راه این فرمانده جبهه مقاومت در تداوم مبارزه با استکبار است.
کد خبر: ۳۷۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ - 04January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع­‌پرس از مشهد، در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تنی چند از همرزمان وی در محور مقاومت، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر»

شهادت سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جهان اسلام و به ویژه ایران اسلامی را داغدار کرد.

مجاهدت‌های مخلصانه و سرنوشت ساز توام با ایمان و بصیرت، آن سرباز ولایت و میهن اسلامی در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و جبهه‌های مقاومت در مبارزه و جهاد با گروهک‌های تروریستی تکفیری مورد حمایت رژیم سفاک، جنایت‌پیشه و تروریست آمریکا و اسراییل و دولت‌های شرور منطقه از یاد و خاطر مردم مقاوم و استکبارستیز ایران اسلامی و همه ملل آزادی‌خواه جهان نخواهد رفت.

راه سپهبد «قاسم سلیمانی» با شهادتش متوقّف نخواهد شد و خط مقاومت با قوت بیشتری تداوم خواهد داشت و مجاهدین جهان اسلام تا نابودی ظلم از پای نخواهند نشست.

با مدد از پروردگار متعال، فرزندان خمینی کبیر و سربازان امام خامنه‌ای در کشورهای اسلامی منطقه، انتقامی سخت از جنایتکارایانی که دست پلید خود را به خون سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» و دیگر شهدای این حادثه آلودند، خواهند گرفت.

بدون شک ادامه راه شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» در تداوم مبارزه با استکبار و ایادی منطقه‌ای آن و همچنین تبعیت از ولایت خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار