انتقام سخت/

خروش عظیم دانشجویان و مردم از دانشگاه تهران تا میدان فلسطین/ «انتقام سخت» خواسته تظاهرات‌کنندگان

هزاران نفر از دانشجویان و مردم تهران در اعتراض به اقدام وحشیانه ارتش تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» خواستار «انتقام سخت» از شیطان بزرگ شدند.
کد خبر: ۳۷۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴ - 04January 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، هزاران نفر از دانشجویان و مردم، پس از تجمع در دانشگاه تهران در اعتراض به اقدام وحشیانه ارتش تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد «قاسم سلیمانی»، زیر بارش رحمت الهی، مسیر این دانشگاه تا میدان فلسطین را همراه با مداحی «میثم مطیعی» و سر دادن شعار‌های انقلابی خصوصاً «مرگ‌بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود»، طی کردند.

خروش عظیم دانشجویان و مردم از دانشگاه تهران تا میدان فلسطین/ «انتقام سخت» خواسته تظاهرات‌کنندگان

دانشجویان ضمن قرائت بیانیه‌ای در میدان فلسطین، خواستار «انتقام سخت» از شیطان بزرگ، خروج از معاهده‌های بین‌المللی با آمریکای جنایت‌کار و اخراج نظامیان تروریستی آمریکا از کشور‌های منطقه شده و خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند که بسیجیان در راه مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی پشتیبان ولایت فقیه هستند.

در این بیانیه همچنین تأکید شد که ما انتظار انتقام سخت را می‌کشیم تا کاخ مستکبران را بر سر آن‌ها را خراب شده و منطقه جهنم جنایت‌کاران شود.

دانشجویان و مردم همچنین ضمن آتش زدن پرچم آمریکای جنایت‌کار، شعار «لبیک یا حسین» و «لبیک یا خامنه‌ای» سر داده و خواستار پایان یافتن خنده‌های مسئولان در مقابل مستکبران شدند.

در این راهپیمایی اعتراض همچنین دانشجویان و مردم با نوایمداحان اهل بیت (ع) به عزاداری ایام فاطمیه (س) و فراق سردار شهید قاسم سلیمانی پرداختند.

خروش عظیم دانشجویان و مردم از دانشگاه تهران تا میدان فلسطین/ «انتقام سخت» خواسته تظاهرات‌کنندگان

حجت‌الاسلام کاشانی در این راهپیمایی، پس از برگزاری مراسم عزادرای، طی سخنانی اظهار داشت: شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» تروریستی نیست، بلکه این‌بار آمریکایی‌ها برخلاف گذشته که جنایات خود را انکار می‌کردند، مانند هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران که اعلام کردند به‌صورت غیرعند و اشتباها صورت گرفته است، رسما هدف قرار دادن سردار سلیمانی را برگردن گرفته و به‌نوعی اعلام جنگ کردند.

وی با اشاره به ضرورت انتقام سخت از آمریکای جنایت‌کار، افزود: برخی از مسئولان اگر در راستای انتقام این جنایت بزرگ و تأمین امنیت ملی کشور می‌ترسند، بدانند خطی که آن‌ها دنبال می‌کنند موجب خواهد شد که در آینده آمریکایی‌ها با پهپادهای خود، در داخل تهران عملیات ترور انجام دهند و بعد از آن سینه سپر کنند.

حجت‌الاسلام کاشانی تأکید کرد: اگر عده‌ای از مسئولان بخواهند کوتاهی کنند و انتقام سخت از آمریکا را جدی نگیرند، موجب ناامیدی مردم خواهند شد؛ بنابراین ما امنیت را از همه مسئولان مطالبه می‌کنیم؛ چرا خون ژنرال‌های آمریکایی در صورتی که همه آن‌ها به درک واصل شوند، باز هزینه انتقام خون حاج قاسم سلیمانی نخواهد شد.

خروش عظیم دانشجویان و مردم از دانشگاه تهران تا میدان فلسطین/ «انتقام سخت» خواسته تظاهرات‌کنندگان

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها بدانند که از این به بعد، هر دیدار دیپلماتیک رییس جمهور و مسئولان آمریکا در هیچ‌کجای جهان امنیت نخواهد داشت؛ اما ما نگران عده‌ای از مسئولان هستیم که بخواهند با فشارهای خود، کاری کنند که کشور به یک عملیات کوچک بسنده کند؛ بنابراین اگر کسی بخواهد دستور «انتقام سخت» رهبر معظم انقلاب اسلامی را سبک بشمارد، خائن است و ما نباید به یک ضربه محدود اکتفا کنیم؛ چراکه قطعا اگر تمام دولت‌مردان آمریکایی هم کشده شوند، باز خون‌خواهی حاج قاسم سلیمانی نمی‌شود.

خروش عظیم دانشجویان و مردم از دانشگاه تهران تا میدان فلسطین/ «انتقام سخت» خواسته تظاهرات‌کنندگان

در میان جمعیتی که در میدان فلسطین تجمع کرده بودند، هرکسی یک پلاکارد، پرچم یا عکسی دست داشت؛ از عکس سردار شهید «قاسم سلمانی» گرفته تا عکس رهبر معظم انقلاب اسلامی و پرچم ایران و حزب‌الله لبنان. در این راستا یکی از دانشجویان که پلاکاردی با جملات انگلیسی در دست داشت، در توضیح این پلاکارد به خبرنگار دفاع‌پرس گفت: آمریکایی‌ها مردی را به شهادت رساندند که کل حرکت داعش را متوقف کرد؛ حالا به این مرد می‌گویند تروریست؟!

وی ادامه داد: ما به مسئولان می‌گوییم که زمان «انتقام سخت» در دست شماست؛ اما به گونه‌ای انتقام بگیرید که خون حاج قاسم سلیمانی پایمال نشود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها