تجمع مردم و روحانیون قم در پاسداشت مقام سردار شهید «قاسم سلیمانی»

طلاب و روحانیون و عموم زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت (س) امروز شنبه با اجتماع پرشور در مسجد اعظم قم، بر انتقام سرسختانه از جنایت آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سردار شهید قاسم سلیمانی تاکید کردند.
کد خبر: ۳۷۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ - 04January 2020

تجمع مردم و روحانیون قم در پاسداشت مقام سردار شهید «قاسم سلیمانی»به گزارش دفاع‌پرس از قم، روحانیون و طلاب و عموم امت حزب الله در قم در اجتماع باشکوه خود با شعار‌های «عزا، عزاست امروز، روز عزاست امروز، حاج قاسم قهرمان پیش خداست امروز»، «عزا، عزاست امروز، روز عزاست امروز، خامنه‌ای رهبر صاحب‌عزاست امروز»، «حاج قاسم مجاهد راهت ادامه دارد»، «آمده وقت قیام، هنگامه انتقام»،  «ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است»، «نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا» و «شعار هر سپاهی، مرگ بر آمریکا» بر ادامه راه سردار شهید سلیمانی و انتقام سرسخت از آمریکایی‌ها تاکید کردند.

همچنین اجتماع کنندگان با شعار «این‌همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «علمدار ولایت، حوزویان فدایت»، «خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است» و «تا پای جان ما حامی رهبریم» بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدیدعهد و اعلام کردند که هرگز اجازه نخواهند داد که ولایت تنها بماند.

این اجتماع طلاب، مجاوران و زائران کریمه اهل‌بیت (س) با در دست داشتن تصاویری از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ شعار «سپاهیان اسلام، انتقام، انتقام»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم، آماده» و دست‌نوشته‌هایی که بر روی آن نوشته‌شده بود «فقط انتقام» خواستار انتقام سخت از آمریکای جنایتکار شدند.

در این اجتماع، مداحان در سوگ شهادت سردار پرافتخار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مداحی و روضه‌خوانی پرداختند و پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در شهادت مجاهدان اسلامی سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس قرائت شد.

بر اساس این گزارش، آیین تشییع پیکر‌های مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی و شهید شهروز مظفری نیا روز دوشنبه از ساعت ۱۴ در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار