برگزاری مراسم یادبود سردار سلیمانی در اداره‌ کل حفظ آثار کهگیلویه و بویراحمد

مراسم یادبود سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷ - 04January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مراسم یادبود سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» امروز در اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه شهادت هنر مردان خداست و حق شهید حاج قاسم سلیمانی کمتر از شهادت نبود، اظهار داشت: سپهبد سلیمانی به راستی مرد خدا بود و بی‌شک شهادت پاداش مجاهدت او در راه دفاع از اسلام و ایران بود.

وی افزود: چهار دهه تلاش و مجاهدت مردانه در راه پاسداری از خاک ایران و سرافرازی اسلام و سال‌ها آرزوی او برای شهادت در راه خدا سبب شد سرانجام در کنار دیگر برادران شهیدش آرام گیرد.

مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سپهبد شهید قاسم سلیمانی مرد میدان جهاد و مبارزه و مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه‌های جنگ و نماد این آیه شریف از قرآن بود که در سوره مریم می‌فرماید: «إِنَّ الَّذِینَ آمَنُواْ وَعَمِلُواْ الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَنُ وُدّاً.» (همانا کسانى که ایمان آورده و کارهاى شایسته انجام داده‌اند به زودى خداى رحمان براى آنان محبّتى در دلها قرار مى‏‌دهد.)

جهانبخشی ابراز کرد: شهید سردار قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی بود و چنان در دل مردم ایران و آزادی‌خواهان جهان جای گرفت که این چند روزه همه در سوگ و غم این عزیز سفر کرده نشسته‌اند.

وی با بیان اینکه سپهبد سلیمانی نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می‌شود، گفت: اسم و تصویر ایشان برای دوست‌دارانش باعث عزت و افتخار و برای دشمنان باعث ترس و لرز بود.

مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این شهید والا مقام یک نظامی نبود بلکه یک دیپلمات و سفیر صلح و یک همراه و قوت قلبی برای محور مقاومت در سراسر جهان بود.

جهانبخشی ابراز کرد: این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش به افق نگاه رهبر معظم انقلاب بود.

وی با بیان اینکه سپهبد سلیمانی یک تفکر بود نه یک شخص، خاطرنشان کرد: دشمنان مطمئن باشند اتحاد مردم بیشتر و این راه را تا نابودی باطل و پیروزی محور مقاومت و حق و حقیقت ادامه خواهیم داد و سلیمانی‌ها راه این شهید را خواهند رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار