استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

شهادت سپهبد سلیمانی همه دنیا را تکان داد

«حسین کلانتری» گفت: شهادت سپهبد سلیمانی همه دنیا را تکان داد و علاوه بر مردم ایران، جبهه مقاومت در کشورهای عراق، لبنان، فلسطین، یمن، سوریه و همه آزادی‌خواهان دنیا در غم از دست دادن این فرمانده شجاع غمگین هستند.
کد خبر: ۳۷۷۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸ - 04January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه وبویراحمد عصر امروز در جمع سبزپوشان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سپهبد سلیمانی با خدا معامله کرد و به ملاقات خدا رفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: به جرات می‌توان ادعا کرد که سپهبد سلیمانی یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها در ایران اسلامی بعد از رهبر معظم انقلاب بود.

کلانتری با بیان اینکه به اذعان استراتژیست‌های نظامی و حتی سیاسیون جهان، سپهبد سلیمانی از برترین چهره‌های امنیتی و نظامی در جهان بود، گفت: برجسته‌ترین نشان نظامی کشور که همان نشان ذو‌الفقار است با دستان رهبر معظم انقلاب به سپهبد شهید قاسم سلیمانی تقدیم شد.

وی با اشاره به شخصیت بی‌نظیر سردار سلیمانی، ابراز کرد: راهبردهای نظامی سردار سلیمانی توطئه‌های آمریکا، اسرائیل و آل سعود را در منطقه خنثی کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شهادت سپهبد سلیمانی همه دنیا را تکان داد و علاوه بر مردم ایران، جبهه مقاومت در کشورهای عراق، لبنان، فلسطین، یمن، سوریه و همه آزادی‌خواهان دنیا در غم از دست دادن این فرمانده شجاع غمگین هستند.

کلانتری با بیان اینکه سپهبد سلیمانی به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید، گفت: پس از شهادت سردار سلیمانی، تحولات منطقه به شکل دیگری رقم خواهد خورد و خون پاک این شهید جبهه مقاومت را محکم‌تر و قوی‌تر خواهد کرد.

وی ابراز کرد: همانطور که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب فرمودند انتقام سختی از آمریکای جنایتکار گرفته خواهد شد و شیطان بزرگ از این عمل جنایتکارانه خود پشیمان خواهد شد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار