فرمانده دفاع مقدس:

ایجاد جریان ضدآمریکایی از دستاوردهای خون سردار شهید «سلیمانی» است

سردار «کمیل کهنسال» گفت: خون سردار شهید «سلیمانی» یکی از دستاوردهای مهمی است که تأثیر خود را خواهد گذاشت و جریان ضدآمریکایی ایجاد شده از آثار خون این شهید است.
کد خبر: ۳۷۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶ - 04January 2020

ایجاد جریان ضدآمریکایی از دستاوردهای خون سردار شهید «سلیمانی» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «کمیل کهنسال» فرمانده دفاع مقدس و جبهه مقاومت امشب در مراسم بزرگداشت سردار پر افتخار سپاه اسلام سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» که در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد، با گرامی‌داشت شهادت این سردار و مجاهد بزرگ، با اشاره به اینکه مردم حاج قاسم را دوست داشتند، اظهار داشت: همه مردم از کودک، جوان، بزرگ و کوچک وقتی اخلاص و انگیزه این سردار را برای حفظ امنیت این مرز و بوم و منطقه می‌دیدند، او را خالصانه دوست داشتند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم جان خود را برای حفظ امنیت کف دست گرفته بود و لحظه‌ای آرام و قرار نداشت، گفت: مردم شاهد این فداکاری و رشادت بودند و امروز شهادت این فرمانده، تنفر شدیدی از آمریکای جنایتکار در دل مردم ایجاد کرد.

سردار کهنسال ادامه داد: خون این شهید یکی از دستاوردهای مهمی است که تأثیر خود را خواهد گذاشت و جریان ضدآمریکایی ایجاد شده از آثار خون این شهید است.

این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به اینکه مردم جنایت های آمریکا را در ایجاد جریان تکفیری و جریان کشتار و وحشی‌گری فراموش نمی‌کنند، افزود: نه تنها جبهه مقاومت بلکه جبهه آزادگان جهان از حزن و غم از دست دادن این سردار شهید گریستند و مثل مردم ایران از صهیونیست‌ها متنفر هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه حاج قاسم به عنوان نیروی بسیجی در دفاع مقدس حضور پیدا کرد، گفت: ایشان به عنوان فرمانده گروهان، فرمانده گردان، فرمانده تیپ و فرمانده لشکر 41 ثارالله (ع) کرمان خدمت کرد و به یکی از فرماندهان بسیار تأثیرگذار و نقش آفرین دفاع مقدس تبدیل شد.

سردار کمیل ادامه داد: حاج قاسم بعد از جنگ تحمیلی با پشتوانه تجربه دفاع مقدس وارد نیروی قدس شد و بنا به امر و دستور ولی امر مسلمین در این جایگاه قرار گرفت و در کوتاهترین زمان ممکن تبدیل به فرمانده راهبردی جبهه مقاومت شد.

این فرمانده دفاع مقدس  ادامه داد: حاج قاسم بزرگترین نماد راهبرد مقاومت نه تنها در منطقه بلکه در جهان مطرح شد و از امنیت و دین این مردم دفاع کرد.

وی با بیان اینکه هر یک از فرماندهان دفاع مقدس اگر در جای ایشان قرار می‌گرفت، مثل حاج قاسم ظاهر می‌شد، ادامه داد: راز این موفقیت فرماندهان و بویژه حاج قاسم این است که در امام خود ذوب بود و به مسائل منطقه در ابعاد سیاسی، تاریخی، نظامی و... اشرافیت و آگاهی کامل داشت.

این فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه موفقیت‌های این فرمانده مورد توجه بسیاری از سران کشورهای دنیا و فرماندهان ارتش دنیا قرار گرفت و مستقیما با ایشان مکاتبه می‎کردند، گفت: حاج قاسم با رعایت اخلاق اسلامی پاسخ می‌داد و این ویژگی‌ها، برجستگی‌ها، نبوغ  و همه درخشش و عظمت این شهید بخاطر داشتن عقبه این شهید است که شخصیت عظیم و بزرگی چون امام خامنه‌ای که از او دستور می‌گرفت.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود و در جبهه مقاومت تا زمانی که از ولی امر مسلمین دستور نمی‌گرفت، حرکت نمی‌کرد، ادامه داد: حتی از ما می‌خواست که بی‌محابا کاری نکنیم که موجب رنجش مقام معظم رهبری بشویم.

سردار کمیل با بیان اینکه عراق یکپارچه امنیت خود را مدیون خون حاج قاسم است، گفت: اگر حاج قاسم نبود حرمین شریف و کربلا و نجف، اماکن متبرکه و کاظمین و سامرا نبود.

وی با بیان اینکه داعش به صراحت اعلام کردند که قصد کنده شدن مزار خانم زینب را دارد، گفت: آنها تا نزدیکی حرم آمدند و با تیر به گنبد می‌زدند و تا کاخ بشار اسد پیش آمده بودند، اما حاج قاسم به فرمان مولایش ایستاد که وعده خدا تحقق می‌پذیرد و خدا آنهایی که در راه خدا مقاومت می‌کنند، یاری می‌کند.

این فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه 75 درصد مردم سوریه اهل سنت هستند و از دوران معاویه تا قبل از این جریان تمام نمادهای سوریه نمادهای اموی بود، گفت: شیعه در سوریه به عنوان یک فرقه ضاله و مشرک و خارج از دین و قرآن و مکتب مطرح بود که واجب القتل شده بود و با این تفکر تکفیری 80 درصد مردم همراه شده بودند و امروز  مردم سوریه اسلام ناب و حقیقی را از این نیروها می‌دانند و اسلام مردم ایران را پذیرفتند.

وی با بیان اینکه مردم سوریه به نیروهای ایرانی اعتماد می‌کردند و جاهایی که نیروهای ایرانی وارد عملیات می‌شدند می‌گفتند زن و ناموس ما حفظ است، گفت: اینها نتیجه فرماندهی حاج قاسم در جبهه مقاومت بود.

سردار کمیل کهنسال افزود: از این شخصیت هر چه بگوییم کم گفتیم و نمی‌توانیم یک خط از شخصیت هزاران صفحه‌ای این شهید را بیان کنیم.

وی با بیان اینکه حاج قاسم تنها شخصیتی است که در بین ارتش‌های دنیا ارتش چند ملیتی را تشکیل داد، گفت: این توانایی و قدرت در عهده هیچ شخصیتی نیست و نبود ولی در حاج قاسم تجلی یافت.

سردار کمیل کهنسال به حضور موثر این فرمانده در خطوط مقدم جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: حاج قاسم فرمانده راهبردی در تمام صحنه‌های عملیاتی حاضر بود و تصمیم‌گیری می‌کرد و بارها اگر در جبهه‌ها رخوت و کندی ایجاد می‌شد با ورود و نفوذ حاج قاسم موانع برداشته می‌شد.

این فرمانده جبهه مقاومت با اشاره به خاطراتی از این شهید بزرگوار، گفت: در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم زمانی که حضرت آقا بوسه بر سر حاج قاسم زد من این شعر را برایش سرودم و تقدیم کردم:

«علی خم شد و بوسه بر فرق علمدار زد

زیرا علم کرد علم کرببلا را»

سردار کمیل کهنسال تأکید کرد: انتقام سختی از جنایتکاران عالم خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار