دعوت مسئولین استان خراسان رضوی برای حضور مردم در تشییع شهدای جبهه مقاومت در مشهد

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی و استاندار خراسان‌رضوی با صدور پیام مشترکی از آحاد مردم برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای جبهه مقاومت دعوت کردند.
کد خبر: ۳۷۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳ - 04January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در پی شهادت مظلومانۀ سردار راستی و صداقت، شجاعت و نجابت و سرباز فداکار ولایت، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه و امام جمعۀ مشهد، حجت‌الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی و علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی، در پیامی مشترک، از مجاوران و زائران حرم امن رضوی برای حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر این فرمانده شهید جبهه مقاومت و ابومهدی المهندس معاون نیروهای حشدالشعبی عراق، سردار سرتیپ پاسدار حسین جعفری نیا، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری نیا، سرگرد پاسدار هادی طارمی و سروان پاسدار وحید زمانیان دعوت کردند.

متن این پیام به این شرح است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

امروز که امت اسلام در سوگی بزرگ به سر می‌برد، و امروز که مردم مسلمان نشان داده‌اند چگونه در برابر ظلم و استکبار یارای ایستادن دارند، نه تنها آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست، بلکه ایادی آن‌ها هم دانسته‌اند که ایران اسلامی سرزمین دلیران و غیور مردانی است که هر چقدر بر پیکر آن‌ها زخم بزنند، رویش‌ها و جوانه‌ها بیشتر سر بر می‌آوردند.

سرداران بزرگ اسلام شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و هم رزمان شهیدشان به دیگر شهدای تاریخ نبرد حق علیه باطل پیوستند، اما سرداران دیگری از خون مطهر این شهید به بار خواهند نشست تا پرچمدار جبهه مقاومت و ولایتمداری باشند.

در این راستا؛ فردا یکشنبه ۱۵ دی ماه ساعت 12 ظهر؛ پیکر مطهر و پاک شهیدان والامقام جبهۀ مقاومت، از میدان ۱۵ خرداد مشهد بر روی دستان مریدان کوی دوست تشییع و مضجع شریف و ملکوتی امام هشتم (ع) را طواف خواهند کرد.

بدینوسیله از آحاد مردم شهید پرور و انقلابی مشهد مقدس دعوت می‌شود در این مراسم پر فیض حضور بهم رسانید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار