استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

شهید سلیمانی قدرت جذب حداکثری داشت

«حسین کلانتری» با بیان اینکه شهید سلیمانی قدرت جذب حداکثری داشت، گفت: جریان قاسم سلیمانی یک مکتب و اندیشه است که در میان همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان جاری بوده و حالا آمریکا نمی‌داند به واسطه این مکتب که در بین امت اسلامی ایجاد شده از کجا ضربه می‌خورد.
کد خبر: ۳۷۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۱ - 05January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه امثال سپهبد سلیمانی گنجینه‌های گرانقدر ما هستند که باید قدر آنها را بدانیم، اظهار داشت: متاسفانه ما قدر داشته‌هایمان را نمی‌دانیم، ما قدرنشناس نیستیم ولی تا زمانی که این بزرگان کنار ما هستند از آنها خوب استفاده نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه این گنجینه‌های ارزشمند به دنبال شهادت هستند، افزود: همه سران کشورها خواستار مذاکره و گفت‌وگو با سردار سلیمانی بودند و همین فردی که همه دنیا به دنبال مذاکره با او بودند به اندازه‌ای متواضع بود که در سیل خوزستان تا سینه درون آب رفت تا به مردم کمک کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سپهبد سلیمانی دلش را از مادیات دنیا خالی کرد و فقط مهر خدا در دلش بود، گفت: خداوند هم مهر او را در دل همه مسلمانان، ملت ایران و جبهه مقاومت قرار داد.

کلانتری عنوان کرد: داعش تا دیوارهای بغداد آمده بود و اگر تدابیر شهید سلیمانی نبود، سقوط دولت مرکزی عراق و تشکیل دولتی مانند داعش در عراق به فاجعه‌ای منجر می‌شد که دامن همه کشورهای منطقه را می‌گرفت.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی قدرت جذب حداکثری داشت، ابراز کرد: جریان قاسم سلیمانی یک مکتب و اندیشه است و حالا آمریکا نمی‌داند به واسطه این مکتب که در بین امت اسلامی ایجاد شده از کجا ضربه می‌خورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این روزها داغدار بی‌نظیرترین شخصیتی هستیم که حیاتش برای ملت ایران و مسلمانان جهان مایه خیر و برکت بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها