آیت‌الله اراکی:

امروز روزی است که جبهه مقاومت باید کار حضور دشمن در منطقه را تمام کند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز روزی است که جبهه مقاومت باید کار حضور دشمن در منطقه را تمام کند و بر سلطه بی‌رحمانه و ظالمانه استکبار جهانی پایان دهد.
کد خبر: ۳۷۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷ - 05January 2020

قدرت موشک‌های انتقام پشیمان کننده استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت الله «محسن اراکی» در تجمع عظیم جوانان مقاومت ۱۲۰ کشور جهان که شب گذشته به مناسب شهادت سپهبد سلیمانی در مصلای قدس برگزار شد، اظهار داشت: جامعه ولایی یعنی جامعه‌ای که از امر ولایت فقیه تبعیت کرده و ایثارگر باشد و از همه چیز خود در راه اطاعت از فرمان رهبری می‌گذرد.

وی با اشاره به اهمیت تبعیت از ولایت فقیه افزود: شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس از ولایت فقیه تبعیت کردند، نتیجه شهادت این دو شهید گرانقدر این است که خوف از جامعه اسلامی ریشه کن می‌شود و البته ما از آمریکا ترسی نداشته و نداریم.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: امروز روزی است که جبهه مقاومت باید کار حضور دشمن در منطقه را تمام کند و بر سلطه بی‌رحمانه و ظالمانه استکبار جهانی پایان دهد.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه هر محاسبه‌ای که مبنای آن ترس از آمریکا باشد محاسبه غلط و خائنانه‌ای است، گفت: ما سردار سلیمانی را از دست ندادیم که محزون باشیم بلکه سردار سلیمانی همانند دیگر شهدا همچنان در بین ما حضور دارد.

اراکی اضافه کرد: به ما می‌گویند با آمریکا مقابله نکنید، ولی ما خدا را داریم و آمریکا این موضوع را بداند که در آینده بسیار نزدیک سلاح‌های ما دقیقا به هدف می‌خورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر انتقام خون سردار سلیمانی از آمریکا عنوان کرد: موشک‌های ما به همان جایی می‌خورد که آمریکا پشیمان می‌شود و به لطف و یاری خدا این اقدام انجام می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: از امروز به بعد هم‌پیمانان آمریکا باید حواس خود را جمع کنند و با قدرت جبهه مقاومت کنار بیایند در غیر این صورت ضرر خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار