مردم یزد خواهان تشییع پیکر شهید «سلیمانی» در یزد شدند

جمع زیادی از مردم دارالعباده یزد با امضای طوماری از خانواده شهید سپهبد «سلیمانی» خواستند که پیکر سردار سرافراز اسلام و انقلاب به‌صورت استان به استان تشییع شود.
کد خبر: ۳۷۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ - 05January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، جمع زیادی از مردم دارالعباده یزد با امضای طوماری از خانواده شهید سپهبد سلیمانی خواستند که پیکر سردار سرافراز اسلام و انقلاب به‌صورت استان به استان تشییع شود.

متن طومار به این شرح است:

بسم‌الله القاصم الجبارین

به نام خداوندی که درهم‌شکننده سرکشان است

محضر پدر مهربان عالم آقا صاحب‌الزمان ارواحنا فداه و رهبر بزرگوارم سید علی خامنه‌ای حفظه الله و خانواده معظم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عرض تبریک و تسلیت داریم، همان سردار رشید اسلام که مالک اشتر سید علی بود و مایه قوت قلب نازنینش از میان ما رفت و همه را در سوگش داغدار ساخت.

اینک قلب‌ها التیامی می‌طلبد، وداعی عاشقانه با سرداری که همه عمرش را برای دفاع از ولایت خرج کرد و در راه ولایت آسمانی شد.

اینک مردم شهیدپرور استان دارالعباده یزد تقاضا داریم در صورت صلاحدید پیکر مطهر آن شهید والامقام با یک برنامه‌ریزی مدبرانه استان به استان تشییع شود تا دشمن عزم و اراده ملت ایران را قاطعانه به خاطر بسپارد و بداند مردم ولایی ما شهادت سردار را آغاز لبیکی دوباره با ولایت قرار خواهند داد و دشمن بداند که خواب‌هایش دیگر رنگ آرامش به خود نخواهد دید و انتقام سختی از آنان گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار