تجمع گسترده خوزستانی‌ها در پل سفید اهواز

پل سفید اهواز که نماد این کلانشهر به حساب می آید دقایقی است که مملو از جمعیت شده است. این تجمع بی‌سابقه‌ترین تجمع و راهپیمایی مردم شهیدپرور خوزستان در استقبال از فرمانده جبهه مقاومت است.
کد خبر: ۳۷۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ - 05January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، در حالی که در واپسین ساعات روز گذشته اعلام شد که مردم اهواز میزبان سردار شهید قاسم سلیمانی هستند، مردم شهیدپرور استان خوزستان بی سابقه ترین تجمع خود را رقم زدند.

تجمع گسترده خوزستانی‌ها در پل سفید اهواز

با وجود اینکه هنوز پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بین عزاداران حضور نیافته اما شاهد بسته شدن خیابان‌های منتهی به محل تجمع در کلان شهر اهواز هستیم. پل سفید اهواز که نماد این کلانشهر به حساب می آید دقایقی است که مملو از جمعیت شده است. این تجمع بی‌سابقه‌ترین تجمع و راهپیمایی مردم شهیدپرور خوزستان در استقبال از فرمانده جبهه مقاومت است.

شهروندان اهوازی با حضور در این اجتماع تاکید بر محبوبیت سردار قاسم سلیمانی دارند و عملگرا بودن این فرمانده جبهه مقاومت رامورد تاکید قرار می دهند.

در همین رابطه یکی از شهروندان اهوازی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس راز محبوبیت سردار سلیمانی در خوزستان را حضور همه جانبه وی طی ۴۰ سال گذشته در میان مردم خوزستان دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس، در حوادث سیلاب اخیر و در بسیاری از بحران ها این فرمانده بزرگ مردم خوزستان را تنها نگذاشت و این یکی از هزاران دلیل محبوبیت سردار قاسم سلیمانی در میان مردم پایتخت دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها