فرمانده نهاجا در مراسم سالگرد عروج شهید «ستاری»:

ابداع تاکتیک‌های پیشرفته پدافندی توسط شهید «ستاری»/ شهید «قاسم سلیمانی» خاری در چشم دشمنان اسلام بود

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: شهید ستاری از مبتکران تاکتیک‌های پیشرفته پدافندی بود و زیرساخت‌هایی چون دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری را ایجاد کرد.
کد خبر: ۳۷۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ - 05January 2020

باید خود را برای مأموریت‌های خطیر و مسئولیت‌های بزرگ بسازیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم بیست و پنجمین سالگرد عروج آسمانی شهید «منصور ستاری» که صبح امروز در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد، اظهار داشت: شهدایی که امروز با جنایت استکبار جهانی از میان ما رفتند، انسان‌های نخبه، ارزشمند و عزت‌آفرین بودند.

وی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که امروز در سوگش نشسته‌ایم از سرداران قهرمان، شجاع و مبتکر بودند. ایشان به تنهایی خاری در چشم دشمنان اسلام بود که در اقدام تروریستی شقی‌ترین انسان‌ها به شهادت رسید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه گفت: این مراسم برای بزرگداشت و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدایی است که ۲۵ سال گذشته در راه نظام و انقلاب از دست دادیم.

امیر نصیرزاده اضافه کرد: شهید ستاری از مبتکران تاکتیک‌های پیشرفته پدافندی بود و زیرساخت‌هایی، چون دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری را ایجاد کرد که از دست دادن ایشان ضایعه‌ای برای کشور بود.

وی بیان کرد: شهید یاسینی نیز با ۲ هزار و ۷۵۹ ساعت پرواز جنگی رکورد دار بود و در راه جبهه حق به شهادت رسید. همچنین شهید اردستانی عزیز که از استاندارد‌ها عبور کرد، هفت سورتی پرواز را در یک روز انجام داد و بیش از ۴۰۰ مأموریت برون‌مرزی از خود به یادگار گذاشت و همه از جمله بهترین‌های نهاجا بودند.

سرتیپ نصیرزاده خطاب به دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری گفت: باید بدانید که در چه مسیر مهمی گام نهاده‌اید و تلاش کنید تا علم روز را آموخته و طوری خود را بسازید که جای سرداران و امیران ما را پر کنید.

فرمانده نهاجا تأکید کرد: ما باید به ارزش خود پی ببریم و بدانیم در چه مسیر خطیری گام نهاده‌ایم و خود را برای مسئولیت‌های بزرگ و مأموریت‌های خطیر آماده کنیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار