هاشمی در جلسه شورای شهر:

شهید سلیمانی نماد انقلاب اسلامی است/ واکنش ایران در برابر اقدام تروریستی آمریکا باید قاطعانه و هوشمندانه باشد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ترور سردار سلیمانی را تبلور تروریسم دولتی آمریکا دانست و گفت: واکنش ما در برابر این اقدام باید قاطعانه، هوشمندانه و آمیزه‌ای از شجاعت و سیاست باشد.
کد خبر: ۳۷۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ - 05January 2020

واکنش ایران به شهادت حاج قاسم باید قاطعانه، هوشمندانه و آمیزه‌ای از شجاعت و سیاست باشدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در صد و هشتاد و هفتمین جلسه این شورا که صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد، با گرامیداشت یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: از طرف خود و اعضای شورای شهر به رهبر انقلاب اسلامی، خانواده آن شهید، مردم و به‌خصوص کرمانی‌ها تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نماد انقلاب اسلامی و در سراسر جهان اسلام، شخصیتی محبوب و متفاوت  بود، گفت: همه اهالی فرهنگ و سیاست از حاج قاسم به نیکی یاد کردند و او را فرزند شایسته ایران نامیدند.

هاشمی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی با داشتن بالاترین نشان‌های نظامی ازجمله «فتح» و «ذوالفقار» خود را از جنس مردم می‌دانست و با ساده‌زیستی و متانت، علی‌رغم تمام توانمندی و قدرت مدیریتش، مردم‌داری را سرلوحه خود قرار داده بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: سردار سلیمانی به مجادلات سیاسی وارد نشد و جایگاه فراجناحی خود را نزد تمام جناح‌های سیاسی، سلایق فرهنگی و اجتماعی ایران حفظ کرد که همین باعث محبوبیت ویژه‌ وی شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: حاج قاسم در تمام تاریخ فعالیت مدیریتی خود، سخنی که وحدت‌شکن باشد، بر زبان نیاورد. او سرمایه‌ای اجتماعی برای کشور محسوب می‌شد.

وی ادامه داد: با شهادت حاج قاسم این سرمایه اجتماعی از بین نخواهد رفت، بلکه چند برابر خواهد شد و ایشان الگویی برای همه پاسداران و سربازان اسلام خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ترور سردار سلیمانی را باید به عنوان تبلور تروریسم دولتی آمریکا در نظر بگیریم و این ترور را تکمیل‌کننده تحریم‌ها بدانیم؛ لذا واکنش ما در برابر این اقدام، باید قاطعانه، هوشمندانه و آمیزه‌ای از شجاعت و سیاست باشد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها