با رای تمامی اعضای شورای شهر انجام گرفت؛

تغییر نام بزرگراه «رسالت» به نام سپهبد «سلیمانی»

حجت نظری گفت: غربی‌ترین قسمت اتوبان رسالت به نام شهید همدانی، قسمت مرکزی به نام آیت‌الله حکیم و قسمت شرقی به نام سپهبد سلیمانی خواهد شد و این پیامی به همگان خواهد بود.
کد خبر: ۳۷۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ - 05January 2020

تغییر نام بزرگراه «رسالت» به نام سپهبد «سلیمانی»به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «حجت نظری» عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سپهبد سلیمانی کسی بود که محبوبیتش فقط به داخل مرز‌های ایران منتهی نمی‌شد، اظهار داشت: کسانی که طرفدار داعش و از تمامیت ارضی ایران ناراضی بودند به دنبال شهادت حاج قاسم بودند.

وی گفت: علت محبوبیت سپهبد سلیمانی این بود که همواره فراجناحی عمل کرد و در راه ولایت فقیه قدم برداشت.

نظری گفت: غربی‌ترین قسمت اتوبان رسالت به نام شهید همدانی، قسمت مرکزی به نام آیت‌الله حکیم و قسمت شرقی به نام سپهبد سلیمانی خواهد شد و این پیامی به همگان خواهد بود.

بنا بر این گزارش، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یک طرح دو فوریتی در خصوص نام‌گذاری بزرگراه رسالت به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با ۱۷ رای این طرح را به تصویب رساندند.

همچنین در این جلسه با ارائه یک طرح دو فوریتی دیگر، شهرداری تهران الزام یافت که طی فراخوانی بین‌المللی برای طراحی و ساخت یادمان شهید قاسم سلیمانی اقدام کند که این طرح نیز با ۱۷ رای به تصویب رسید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار