مدیرکل ارشاد مازندران:

دشمن بداند سیلی جمهوری اسلامی ایران بسیار دردناک‌تر است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، به مناسبت عروج سردار دلها سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۳۷۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ - 05January 2020

دشمن بداند سیلی جمهوری اسلامی ایران بسیار دردناک‌تر خواهد بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت عروج سردار دلها سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

شهادت مجاهد بزرگ اسلام و مالک اشتر زمان، سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و جمعی از همراهان را به پیشگاه مقدس امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه ملت‌های اسلامی اهل مقاومت به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، شهدای مدافع حرم و حریم انقلاب اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.

نام درخشان این شهید بزرگ در تاریخ اسلام، شیعه و ایران همیشه می‌درخشد؛ وعده الهی و تجربه تاریخی ثابت کرده که با شهادت مردان خدا پرچم اهل بیت (ع) هیچگاه بر زمین نمی‌افتد و دلاورانی دیگر که تربیت یافتگان این مکتب هستند محکم‌تر و قوی‌تر پرچم مقاومت را بر می‌دارند و راهشان همیشه پر رهرو می‌ماند.

استکبار جهانی و مرتجعین تکفیری بدانند فرزندان اسلام و ایران خون‌خواه برادران مجاهد خود هستند و انتقام سختی از آنها خواهند گرفت. ایادی کفر و طاغوتیان زمانه بدانند که سیلی جمهوری اسلامی ایران به آنها بسیار دردناک‌تر از حد تصوراتشان خواهد بود و دست خداوند با مومنین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار