فرماندار دلگان:

سربازان ولایت، خاورمیانه را برای آمریکایی‌ها جهنم می‌کنند

«مجتبی شجاعی» گفت: ترامپ و سران ظالم و مستکبر آمریکایی و صهیونیستی بدانند با انجام اعمال زشت، پلید، جنایتکارانه و تروریستی به سراشیبی سقوط و نابودی نزدیک شده‌اند و سربازان ولایت با فرمان رهبری منطقه خاورمیانه را برای آمریکایی‌ها به جهنم تبدیل می‌کنند.
کد خبر: ۳۷۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ - 05January 2020

سربازان ولایت خاورمیانه را برای آمریکائیها جهنم می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «مجتبی شجاعی» فرماندار دلگان در مراسم ویژه شهادت سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» با محکوم کردن حادثه تروریستی بامداد روز گذشته در کشور عراق که از سوی آمریکایی‌ها به وقوع پیوست، اظهار داشت: انجام عمل مذبوحانه و نابخردانه تروریستی از سوی آمریکایی‌ها به دنیا نشان داد که عامل اصلی و حامیان واقعی داعش و گروه‌های تروریستی سران آمریکایی و صهیونیستی هستند.

فرماندار دلگان گفت: ترامپ و سران ظالم و مستکبر آمریکایی و صهیونیستی بدانند با انجام اعمال زشت، پلید، جنایتکارانه و تروریستی به سراشیبی سقوط و نابودی نزدیک شده‌اند و سربازان ولایت با فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی منطقه خاورمیانه را برای آمریکایی‌ها به جهنم تبدیل می کنند.

وی افزود: دشمنان استکباری باید بدانند همه آحاد ملت ایران سردار سلیمانی هستند و قطعا انتقام این عمل جنایتکارانه از سوی سربازان ولایت و ادامه دهندگان راه شهید سرافراز و سرباز رشید سپاه اسلام گرفته می شود.

شجاعی ابراز داشت: شهید سلیمانی متعلق به جهان اسلام، مردم ایران و تمام مردم آزاده دنیا بودند و شهادت ایشان برای همه ناگوار و سنگین بوده، اما خدمات سردار به امت اسلامی و مردم ایران و مظلومان عالم با شایستگی می‌درخشد و نمایان است، لذا این شهید والا مقام در دلها زنده و همیشه جاوید هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه همه ما آماده رزم و پیکار با دشمنان استکباری هستیم و برای حفظ آرمان‌هایمان خون و جان و مالمان را هدیه می‌کنیم، بیان داشت: شعار مردم دلگان و مردم ایران این است که راه سردار سلیمانی ادامه دارد و همگان به فکر پاسخ دادن به عمل جنایتکارانه آمریکایی‌ها هستند و دشمنان ظالم و مستکبر یقین بدانند که آن لحظه دور نیست و منطقه خاورمیانه برای آنان به گورستان تبدیل می شود.

حجت الاسلام «عظیم بامری» امام جمعه دلگان نیز گفت: شهید سلیمانی سرباز ولایت و فردی ارزشی و خدمتگزار بودند که در سالهای عمر و خدمت در جبهه حق بر علیه باطل جانانه از حریم اسلام و انقلاب دفاع کردند.

وی عنوان کرد: افزون بر 80 میلیون فرد ایرانی و مردم منطقه خاورمیانه در غم شهادت از سرباز رشید اسلام اندوهگین هستند و هر لحظه نیز به انتقام سخت از دشمنان استکباری فکر می‌کنند و به امید پروردگار پاسخی محکم به جنایتکاران آمریکایی می‌دهند.

بامری متذکر شد: مردم ولایتمدار دلگان با روحیه شهادت‌طلبی و ایثار و گوش به فرمان بودن به دستورات رهبری با تمام وجود خود را برای مقابله با دشمن آماده کرده‌اند و برای نابودی سران استکباری لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار