انتقام سخت/

تابوت هفتمی که همراه با شهدای مقاومت وارد کشور شد، متعلق به کیست؟

هنگام ورود پیکرهای مطهر شهیدان سردار سپهبد «قاسم سلیمانی»، «ابومهدی المهندس» و چهار پاسدار دیگر به کشورمان که جمعا شش شهید می‌شوند، تابوت هفتمی در میان این شش شهید وجود داشت، که ناشناس بود!
کد خبر: ۳۷۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ - 05January 2020

تابوت هفتمی که همراه با شهدای مقاومت وارد کشور شد، چه بود؟به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، وقتی خبر اقدام ارتش تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» منتشر شد، نام چهار پاسدار دیگر در میان شهدای این جنایت نیز به چشم خورد.

شهیدان سردار سرتیپ پاسدار «حسین جعفری‌نیا»، سرهنگ پاسدار «شهرود مظفری‌نیا»، سرگرد پاسدار «هادی طارمی» و سروان پاسدار «وحید زمانیان»، شهدای پاسداری بودند که همراه با «ابومهدی المهندس» در کنار سردار شهید «قاسم سلیمانی» به شهادت رسیدند اما هنگام ورود پیکرهای مطهر این شهیدان والامقام به خاک کشورمان، هفت تابوت وجود داشت.

براساس این گزارش، سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان، پس از ورود پیکرهای مطهر این شهیدان والامقام به فرودگاه اهواز، تابوت هفتمی که در جمع تابوت‌های این شش شهید والامقام وجود دارد را حامل قطعاتی از پیکرهای مطهر شهدا دانست که باید توسط آزمایش شناسایی شوند.

فیلم لحظه ورود پیکر شهدای مقاومت به خاک ایران را از این‌جا ببنید.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار