اجتماع «پیام آوران عاشورایی» در یزد برگزار شد

اجتماع «پیام آوران عاشورایی» با حضور همسران، مادران، خواهران شهدا و بانوان فعال در صحنه جنگ و مقاومت در یزد برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ - 05January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، صبح امروز اجتماع «پیام­‌آوران عاشورایی» با حضور  همسران، مادران، خواهران شهدا و بانوان فعال در صحنه جنگ و مقاومت در یزد برگزار شد.

در این اجتماع که بانوان سوگوار شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بودند؛ حجت الاسلام شیخ محمد حسن جعفری سخنرانی و خانم رفیعی استاد حوزه و دانشگاه مدیحه سرایی کردند.

حجت الاسلام شیخ محمد حسن جعفری استاد حوزه و دانشگاه در این اجتماع صبوری همسران، مادران و خواهران شهدا را ستود و اظهار داشت: ایستادگی و پشتیبانی این بانوان در زمان جنگ و بعد از جنگ موجب دلگرمی و مقاومت رزمندگان شد.

وی با برشمردن اخلاقیات و منش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: وی با مدیریت مستقیم جنگ های 23 و 22 روزه سوریه زمینه های نابودی داعش ر فراهم کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: وقتی ایران از وجود و حضور داعشیان احساس خطر کرد؛ ماموریت سردار سلیمانی آغاز شد.

حجت الاسلام شیخ جعفری سپهبد سلیمانی را یگانه دانست و تاکید کرد: تشکیل دادن نیروهای اسکتبار ستیز فاطمیون افغان، حیدریون پاکستان و نیروهای عراق و لبنان؛ آموزش آنان بر عهده حاج قاسم بود.

وی بیان کرد: حاج قاسم با شکست دادن داعش، حلقه مقاومت ایران، عراق، سوریه، لبنان تشکیل داد و با  متقاعد کردن پوتین از تکنولوژی پیشرفته سوریه نیز برای این منظور استفاده کرد.

جعفری در پایان راه این شهید را ادامه دار قلمداد کرد و خواستار انتقام خون گلگون ریخته شده سپبد سلیمانی از مستکبران زورگو شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار