فرمانده سپاه نینوای گلستان:

شهید سلیمانی تندیس اخلاص، ادب، عرفان و اخلاق بود

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: حاج قاسم سلیمانی تندیس اخلاص، ادب، عرفان و اخلاق بود و هیچ کاری که بوی غیرخدایی داشت انجام نمی‌داد و همه شهید سلیمانی را الگو می‌دانستند.
کد خبر: ۳۷۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ - 05January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» امروز با حضور گسترده مردم در مصلای وحدت گرگان برگزار شد.

شهید سلیمانی تندیس اخلاص ، ادب ، عرفان و اخلاق بود

در این مراسم سردار معروفی فرمانده سپاه نینوای گلستان اظهار داشت: حاج قاسم فقط فرمانده ما نبود، او مراد و استاد ما بود و خیلی سخت است که یک سرباز در فراق فرمانده خود سخن بگوید.

وی به خصوصیات اخلاقی و رفتاری شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهید حاج قاسم یک عمر با دشمن درون مبارزه کرد و در مکتب اهل بیت (ع) رشد یافت و ویژگی‌های یک مجاهد حقیقی را در وجود خود نهادینه کرد و با ذات اقدس الهی معامله کرد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: حاج قاسم سلیمانی تندیس اخلاص، ادب، عرفان و اخلاق بود و هیچ کاری که بوی غیرخدایی داشت انجام نمی‌داد و همه شهید سلیمانی را الگو می‌دانستند.

این مسئول بیان داشت: دشمنان ما بدانند قلب ملت ایران و جهان اسلام را هدف قرار دادند و جهان اسلام انتقام این جنایت رژیم تروریستی آمریکا را خواهد گرفت.  

انتهای پیام /  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار