کتاب «سلام سردار» اثر دانش‌آموز دارابی منتشر می‌شود

نامه «سلام سردار» اثر دانش‌آموز دارابی برگزیده طرح دانش‌آموز مولف، در کتابی با همین عنوان و با مضمون شهادت سردار شهید سلیمانی به چاپ می‌رسد.
کد خبر: ۳۷۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ - 05January 2020

کتاب «سلام سردار» اثر دانش‌آموز دارابی منتشر می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، محبوبیت و صلابت سردار رشید جبهه مقاومت شهید «حاج قاسم سلیمانی» در میان اقشار مختلف مردم چنان نفوذ کرده که پس از شهادت او، همه فارغ از هر گرایش فکری، جناحی، نژادی، سن و سال و... به جوش و خروش آمده‌اند. این موج آرمان‌خواهی حتی مرزهای کشورمان را درنوردیده و مریدان خود را در خارج از کشور نیز یافته است.

طی دو روز اخیر و پس از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، متن‌ها و تحلیل‌های فراوانی در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد و یکی از اتفاقهای زیبا نگارش نامه سلام سردار توسط دانش‌آموز برگزیده دارابی است.

 سوگند امیری، دانش‌آموز کلاس پنجم ابتدایی از اهالی دوبرجی«مرکز بخش فورگ» که اثر او در طرح دانش‌آموز مولف برای انتشار پذیرفته شده بود پس از شهادت سردار سلیمانی، موضوع داستان خود را تغییر داد و تصمیم گرفت متنی با عنوان«نامه‌ای به سردار» منتشر کند.

در بخشی از این نامه آمده است: سردار، تو جان دادی به خاطر این که ما زنده بمانیم. با شهید شدن تو، دشمن بیشتر و بیشتر از ما می‌ترسد. تو قهرمان داستانهای من هستی و در هر گوشه از داستان من وجود داری. تو شجاع‌ترین مرد ایران ما هستی و عکس تو را همه جا می‌بینم.

کتاب سلام سردار در راستای طرح دانش‌آموز مولف توسط انتشارات فرنام شیراز و در رده سنی کودک و نوجوان به زودی منتشر می‌شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار