نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

شهادت سردار سلیمانی خطرناکتر از زنده بودن وی برای آمریکا است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید براینکه شهادت سردار سلیمانی خطرناکتر از زنده بودن وی برای آمریکا است، گفت: آمریکایی‌ها دچار اشتباه بزرگی شدند، قطعا حس آزادی‌خواهی و دشمن‌ستیزی جامعه اسلامی و قدرت جبهه مقاومت در این شرایط بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ - 05January 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌ شاهرودی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی که با حضور آحاد مردم و خانواده شهدا در مسجد جامع سنندج برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما انسان‌هایی را تربیت کرده که جهان اسلام را شیفته خود ساخته‌اند. 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: انسان‌های بزرگ الهی مانند شهید سلیمانی‌ها در جهان دارای مقبولیت هستند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به حضور گسترده ملت ایران به ویژه مردم کردستان در مراسمات مختلف عزاداری شهید سردار قاسم سلیمانی اذعان داشت: باید قدردان این مردم شریف، قدرشناس و همیشه در عرصه باشیم‌.

وی تصریح کرد: امروز تنها ملت ایران نیست که عزادار شهید سلیمانی است طی چند روز اخیر در بسیاری از کشورهای مسلمان مانند عراق، فلسطین، لبنان، سوریه و غیره شاهد عزاداری مردم برای این مصیبت بوده و همه خود را به نوعی صاحب این مصیبت می‌دانند.

وی اضافه کرد: همه از اوصاف این شهید شنیده‌اید، هر کس بیشتر با این شهید ارتباط داشت بیشتر وجودش می‌سوزد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه با بیان اینکه دشمنان از وجود شهید سلیمانی به شدت می‌ترسیدند، گفت: دشمنان باید برای اشتباه بزرگشان در ترور سردار قاسم سلیمانی هزینه‌های زیادی بدهند.

وی تصریح کرد: امروز سیاستمداران آمریکا در اتاق‌های فکرشان به این موضوع می‌پردازند که آیا زنده حاج قاسم سلیمانی بیشتر برای آمریکا خطرناک است یا شهادت ایشان و این نشان از اوج وحشت دشمنان است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با تاکید براینکه شهادت سردار سلیمانی خطرناکتر از زنده بودن وی برای آمریکا است، گفت: آمریکایی‌ها دچار اشتباه بزرگی شدند، قطعا حس آزادی‌خواهی و دشمن‌ستیزی جامعه اسلامی و قدرت جبهه مقاومت در این شرایط بیشتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شهادت سردار سلیمانی کاری کرد که دودمان دشمنان از جمله آمریکای جنایتکار در آینده‌ فرو بریزد، همچنانکه اتحاد و انسجام بیشتری را در ایران و جهان اسلام به وجود آورد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه دشمنان به شدت دنبال ایجاد تفرقه در جبهه مقاومت بودند، گفت: امروز توطئه‌های دشمنان نقش برآب شده و اقدامات آنان در از بین بردن دولت‌ها و مجلس‌ کشورهای منطقه و ایجاد آشوف و جنگ‌های قومیتی بی‌نتیجه مانده است.

وی افزود: دشمنان اسلام تا حدودی در کشور عراق موفقیت‌هایی به دست آوردند و وضعیت خطرناکی را در عراق و لبنان و غیره به وجود آوردند.

وی گفت: دشمنان اسلام داعش را به وجود آوردند که نه تنها خاورمیانه بلکه جهان اسلام را نابود کنند اما به واسطه وجود شهدایی همچون شهید سلیمانی این نقشه شوم آنان بار دیگر نقش برآب شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه آمریکا فکر می‌کرد با به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی، جامعه اسلامی، ایران و منطقه ضعیف و متزلزل می‌شود، گفت: بر خلاف آنچه دشمنان تصور می‌کردند امروز مردم اغلب کشورهای جهان به ویژه منطقه، داغدار این شهید بزرگوار هستند.

آیت‌الله حسینی شاهرودی خاطرنشان کرد: اگر کسی قبلا نسبت به جبهه مقاومت تردید داشت اکنون دیگر این شک پایان یافته و به طور قطع ملت‌های آزاده به این جریان خواهند پیوست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: سردار سلیمانی همچنان که شر داعش را از سر مسلمانان منطقه برکند، توطئه خاورمیانه بزرگ و از نیل تا فرات را نقش بر آب کرد.

حسینی شاهرودی اضافه کرد: خداوند خود عقوبت ریخته شدن خون شهید سلیمانی را از دشمن خواهد گرفت، انتقام سختی در انتظار آمریکا خواهد بود و این موضوع لحظه به لحظه وحشت آمریکایی‌ها را بیشتر می‌کند.

وی با تاکید براینکه همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان از مسلمان و غیرمسلمان عزادار شهادت شهید سلیمانی هستند، اضافه کرد:  حتی مردم آمریکا نیز بعد از شهادت سردار سلیمانی به عظمت این شهید پی برده‌ و ایشان را می‌ستایند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه دشمنان نظام تمام توان خود را به کار گرفتند تا رهبری معظم انقلاب و سردار سلیمانی را نزد مردم منطقه به ویژه عراقی‌ها بد جلوه دهند، گفت: حضور میلیونی مردم عراق در آیبن تشییع سردار سلیمانی این توطئه دشمن را خنثی و کید دشمنان را به خود آنان بازگرداند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به پیشنهاد دولت آمریکا مبنی بر لغو تحریم‌ها در مقابل عدم انتقام ایران گفت: آنان حتی پیشنهاد انتقام متقابل و عدم زیاده‌روی ایران در جبران شهادت سردار سلیمانی داده‌اند.

وی اضافه کرد: این دست و پازدن آمریکا نشان از هراس و زبونی استکبار جهانی در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار