انتقام سخت/ سردار مرتضی قربانی:

خون «سردار سلیمانی» بنیان‌های سست آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را درهم خواهد پیچید

همرزم سپهبد شهید «سلیمانی» در پیامی نوشت: «بی‌تردید خون شهدای مظلوم جمعه اول جمادی‌الاولی بنیان‌های سست ایالت متحده‌ی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را درهم خواهد پیچید».
کد خبر: ۳۷۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ - 05January 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی همرزم سپهبد شهید «سلیمانی» در پیامی شهادت جانگداز سپهبد شهید قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

بار دیگر دست خباثت‌آلود آمریکای جهانخوار تعدادی از خوشبوترین گل‌های بوستان علوی و فاطمی را پرپر کرد و دل دوستداران انقلاب اسلامی و مستضعفین جهان را داغدار و متالم ساخت. بی‌تردید خون شهدای مظلوم جمعه اول جمادی‌الاولی بنیان‌های سست ایالت متحده‌ی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را درهم خواهد پیچید و دیری نخواهد پایید که جمهوری اسلامی ایران و جبهه‌ی مقاومت اسلامی انتقام سخت این جنایت را با دقت و حوصله و در موقع مقتضی خواهد گرفت.

درود خدا بر همرزمان عزیزم سردار شهید و غیور اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد شهید ابومهدی المهندس و سایر شهدایی که در سایه تمسک قرآن و اهل بیت علیهم السلام و بویژه در پیروی از سیره حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام عمر خود را در مسیر نورانی ولایت و جهاد فی سبیل الله سپری کردند و جهان فانی را وانهاده و به عشق دیدن حضرت حق به ملکوت اعلی پیوستند.

شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد نستوه ابومهدی المهندس و همراهان آنان ضایعه‌ی بزرگی است که جز با صبر و پناه بردن به ایزد منان التیام نمی‌یابد.

اینجانب شهادت این عزیزان را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی و عموم شیعیان و ارادتمندان ایشان در جهان اسلام و خاصه ملت سرافراز ایران اسلامی و بویژه همسر مکرمه و فرزندان ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها