لحظه‌شماری مردم مشهدالرضا برای ورود پیکر شهدای جبهه مقاومت + تصاویر

اقشار مختلف مردم با تجمع در میدان 15 خرداد مشهد به استقبال پیکر مطهر شهیدان سپهبد «قاسم سلیمانی»، «ابومهدی المهندس»، سردار سرتیپ پاسدار «حسین جعفرنیا»، سرهنگ پاسدار «شهرود مظفری‌نیا»، سرگرد پاسدار «هادی طارمی» و سروان «وحید زمانیان» رفتند.
کد خبر: ۳۷۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ - 05January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، زائرین و مجاورین بارگاه منور رضوی با تجمع در میدان 15 خرداد محل آغاز مراسم تشییع شهدای عملیات تروریستی بغداد، برای ورود پیکرهای مطهر شهیدان سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، «ابومهدی المهندس» معاون نیروهای حشدالشعبی عراق، سردار سرتیپ پاسدار «حسین جعفرنیا»، سرهنگ پاسدار «شهرود مظفری‌نیا»، سرگرد پاسدار «هادی طارمی» و سروان «وحید زمانیان» لحظه‌شماری می‌کنند.

این مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع)، قرائت زیارت عاشورا، اجرای سرود از دیگر بخش های این مراسم بود.

خیابان امام رضا (ع) مملو از جمعیت عاشقی است که برای استقبال از فرمانده مقتدر جهان اسلام به سمت میدان 15 خرداد در حال حرکت است و لحظه به لحظه از خیابان های منتهی به خیابان امام رضا (ع) به شمار جمعیت افزوده می شود.

دیده گان هزاران نفر از زائرین و مجاورین بارگاه حضرت بوالحسن (ع) چشم به راه است تا با خادم الرضا سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان دلاورش وداع کنند.

حضور گسترده آحاد مردم در این مراسم با چشمانی اشک‌بار و قلبی مالامال از درد و فراق و سردادن شعارهایی در محکومیت عملیات تروریستی فرودگاه بغداد، نشان از قدرشناسی امت حزب‌الله از خادمین با اخلاص اسلام و انقلاب و تداوم جریان مقاومت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار