نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

مرگ در بستر برای حاج «قاسم سلیمانی» حیف بود

آیت‌الله «علی معلمی» با بیان اینکه مرگ در بستر برای حاج قاسم سلیمانی حیف بود، گفت: ایشان خیلی بزرگ‌تر از آن بود که یک مزدور معمولی بتواند وی را به شهادت برساند بلکه خود شیطان بزرگ با تمام امکانات و تجهیزات خود برای شهید کردن این مرد بزرگ انقلاب به صحنه آمد.
کد خبر: ۳۷۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ - 05January 2020

مرگ در بستر برای حاج «قاسم سلیمانی» حیف بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بعد از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید «قاسم سلیمانی» و همرزمان شهیدش، با تقدیر از همه کسانی که مشتاقانه در اجتماعات گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش حضور پیدا کردند، اظهار داشت: این حضور بی‌نظیر سراسری، اسناد زنده علاقمندی مردم به ارزشهای والای یک انسان بزرگی است که خود را سرباز می‌دانست و این رفتار خاضعانه او را سردار دل‌ها ساخته بود.

امام جمعه قائم‌شهر اخلاص، تواضع، اطاعت از امامت و ولایت را از ویژگی‌های مهم و ارزشهای والای این انسان مؤمن و مجاهد فی‌سبیل‌الله برشمرد.

وی با بیان اینکه مرگ در بستر برای حاج قاسم سلیمانی حیف بود، اظهار داشت: ایشان خیلی بزرگ‌تر از آن بود که یک مزدور معمولی بتواند وی را به شهادت برساند بلکه خود شیطان بزرگ با تمام امکانات و تجهیزات خود برای شهید کردن این مرد بزرگ انقلاب به صحنه آمد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: سردار سلیمانی افتخار بزرگ ملت ایران، فرزند رشید، اسوه مدافعان حرم بود که در مقابل ایتام و شهدا افتادگی و تواضع داشت اما در مقابل اشرار، استوار و سازش ناپذیر بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار