تماس تلفنی «هنیه» و «ظریف» و تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی

رئیس دفتر سیاسی حماس در تماسی تلفنی با وزیر خارجه ایران ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی، از نقش وی در حمایت از مقاومت و ایستادن در کنار ملت فلسطین قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۷۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ - 05January 2020

تماس تلفنی «هنیه» و «ظریف» و تسلیت شهادت سپهبد سلیمانیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش فلسطینی حماس با «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران تماس تلفنی برقرار کرد و شهادت «قاسم سلیمانی» فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران را تسلیت گفت.

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، هنیه در این تماس از نقش سپهبد سلیمانی در حمایت از مقاومت و ایستادن در کنار ملت فلسطین قدردانی کرد.

بنا به این گزارش، محمد جواد ظریف هم بر ادامه حمایت ایران از حقوق ملت فلسطین و مقاومت این ملت در دفاع از سرزمین و مقدساتش تأکید کرد.

حماس در روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس (جمعه) با صدور بیانیه‌ای به ملت ایران و عراق تسلیت گفت. 

همچنین «حازم قاسم» سخنگوی حماس در اظهارنظری مطبوعاتی گفت، «تلاش‌های ترور سلیمانی، فقط به سود طرح [رژیم] صهیونیستی و هدف از آن، اختلاف‌افروزی است».

به گفته قاسم، ترور سپهبد سلیمانی در راستای ایجاد نگرانی‌ها و اختلافاتی است که قدرت امت اسلامی را در مقابله با چالش‌ها تضعیف می‌کند؛ چالش‌هایی که معلول نفوذ رژیم صهیونیستی با پوشش آمریکا است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار