فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش:

دشمن بداند راه سپهبدحاج «قاسم سلیمانی» ادامه دارد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: دشمن بداند راه سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد و اقدام تروریستی خبیثانه آمریکا بی‌پاسخ نخواهد بود و تا آخرین قطره خون دنباله روی راه شهدا خواهیم بود.
کد خبر: ۳۷۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ - 05January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، امیر سرتیپ «مهدی معمارباشی» با تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» در جمع نیروهای مسلح درحسینیه ثارالله کرمان اظهار داشت: حاج «قاسم سلیمانی» بیش از 40 سال زندگی خود را وقف مجاهدت در راه خدا و اسلام کرد.

وی با بیان اینکه اگرچه امروز در مراسم شهادت حاج قاسم سلیمانی هستیم، افزود: ما همچون حاج قاسم با ستمگر می‌جنگیم و در این راه سر و جان فدا می کنیم.

امیر معمارباشی افزود: سردار سلیمانی الگوی مدیریتی با تکیه بر حضور جوانان بود و این مسئله باعث شد جوانان داوطلب از سراسر دنیا به جبهه مقاومت بپیوندند و باعث فروپاشی داعش شوند.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم از نسل جوان هستند و حاج قاسم سلیمانی یک راهبرد ارزشمند طراحی کرد که محور وحدت در جهان اسلام شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شهدا همیشه برای ما زنده هستند و راه آنها را ادامه خواهیم داد، افزود: دشمن بدانند راه حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت و ما از آرمان‌های شهدا تا نابودی کامل کفر کوتاه نمی‌آئیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با بیان اینکه ویژگی بارز حاج قاسم سلیمانی تبعیت از ولایت و رهبری بود، افزود: او در طول خدماتش به عنوان یک سرباز ولایت گوش به فرمان رهبر انقلاب بود.

معمارباشی گفت: حاج قاسم سلیمانی به شهادت که آرزویش بود، رسید و این سعادت در سرزمینی مقدس و در جوار حرم اهل‌بیت (ع) نصیبش شد و دشمن بداند راه سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد و اقدام تروریستی خبیثانه آمریکا بی‌پاسخ نخواهد بود و تا آخرین قطره خون دنباله روی راه شهدا خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار