نماینده پارلمان عراق:

اراده و خواست واقعی نمایندگان رأی به خروج نظامیان آمریکایی از عراق است

سخنگوی عصائب اهل الحق و نماینده پارلمان عراق اعلام کرد؛ اراده و خواست واقعی نمایندگان حضور در پارلمان و به حد نصاب رساندن تعداد حضار و در نهایت رأی‌دادن به اخراج نیرو‌های بیگانه از کشور است.
کد خبر: ۳۷۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ - 05January 2020

اراده و خواست واقعی نمایندگان رأی به خروج نظامیان آمریکایی از عراق استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «نعیم العبودی» نماینده پارلمان عراق و سخنگوی گردان‌های عصائب اهل‌الحق در گفت‌وگویی بر اخراج نیرو‌های بیگانه از عراق تأکید کرد و اظهار داشت: امروز موضع رسمی دولت عراق در این خصوص مشخص خواهد شد و خواهیم دید که چه‌کسانی کنار دولت و ملت عراق و یا کنار آمریکا هستند.

اراده و خواست واقعی نمایندگان حضور در پارلمان و به حد نصاب رساندن تعداد حضار و در نهایت رأی دادن به اخراج نیرو‌های بیگانه از کشور است.

وی شهادت رهبران مقاومت را به امت اسلامی، تمام آزادگان جهان و ملت‌های عزیز ایران و عراق تسلیت گفت و افزود: این کمترین چیزی است که می‌توانیم به شهدایمان که خونشان بر زمین ریخته شد و عمرشان را در راه دفاع از کشور‌های اسلامی و عربی و به‌خصوص عراق سپری کردند تقدیم کنیم، به همین دلیل کمترین کاری که می‌توان کرد رأی دادن به خروج نیرو‌های خارجی از خاک عراق است.

العبودی تصریح کرد: امروز در پارلمان موضع‌گیری رسمی و شجاعانه‌ای در خصوص اخراج نیرو‌های بیگانه از سرزمین عراق خواهیم داشت و پس از آن تمام گزینه‌ها برای برخورد با این نیرو‌ها که به تمامیت ارضی عراق و حرمت مؤمنین تعرض کرده‌اند، مطرح خواهند بود.

وی درباره شهادت سردار سلیمانی و المهندس گفت: پایان طبیعی شهید «حاج قاسم سلیمانی» و شهید «ابومهدی المهندس» شهادت است و نمی‌توان توقع داشت که این دو عزیزان پس از سال‌ها جهاد به‌ شیوه‌ای غیر از شهادت به دیدار معبود خود بشتابند. شهادت بر آنان مبارک باشد و ما نیز در مسیر آن‌ها گام برمی‌داریم و با خدای خود و شهدا پیمان می‌بندیم در مسیری که برای ما ترسیم کردند گام خواهیم برداشت و از مظلومان عالم دفاع خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار