کتاب "مقابله با تهاجم فرهنگی با نگرشی بر سیره عملی شهدا" در شهرکرد رونمایی شد

به مناسبت هفته بصیرت، کتاب "مقابله با تهاجم فرهنگی با نگرشی بر سیره عملی شهدا" درحسینیه امام خمینی (ره) تیپ مردم پایه ۴۴ قمر بنی هاشم(ع) رونمایی شد.
کد خبر: ۳۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶ - 05January 2015

کتاب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شهرکرد، کتاب "مقابله با تهاجم فرهنگی با نگرشی بر سیره عملی شهدا" در 126 صفحه و چهار فصل به نویسندگی محمد جان نثار از رزمندگان تیپ مردم پایه 44قمربنی هاشم(ع) به زیور تبع آراسته شده است.

موضوعات؛ جنگ نرم، عفاف و حجاب و خودشناسی در سیره عملی شهدا از فصلهای چهارگانه این کتاب به شمار میرود.

محمد جان نثار، مؤلف کتاب "مقابله با تهاجم فرهنگی با نگرشی بر سیره عملی شهدا " با 29 سال سن، دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس در رشته حقوق جزا وجرم شناسی است که در حاشیه آئین رونمایی از کتاب خود، اظهار داشت: با الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال 1393به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بر خود فرض دانستم برای اشاعه فرهنگ اسلامی، ایرانی همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن وارد عرصه نویسندگی شوم.

وی افزود: از آنجایی که دشمن قصد دارد در این جنگ نرم با سیاست اندلسی نمودن کشور و با تغییر سبک زندگی به شیوه آمریکایی و غربی زمینههای براندازی انقلاب اسلامی ایران را مهیا نماید، نویسندگی را بهترین عرصه برای مقابله با توطئه دشمنان دیدم.

همچنین نگارش سه جلد کتاب دیگر از این پاسدار اهل قلم با عنوانهای "شوخی به رنگ جبهه" ، "مهاجر مجنون (یادنامه شهید عبدالله قلی پور)" و "مهراب (خاطرات رزمندگان دفاع مقدس)" به پایان رسیده و در دست چاپ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار