فرمانده بسیج شهرستان الیگودرز:

خون شهید «سلیمانی» بر گام دوم انقلاب اسلامی مهر تایید زد

«محمد برامکی» گفت: خون شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» بر گام دوم انقلاب اسلامی مهر تایید زد تا بتوانیم بازهم افتخار بیافرینیم.
کد خبر: ۳۷۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ - 05January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمد برامکی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان الیگودرز امروز در مراسم گرامیداشت سردار شهید «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: خون شهید سردار سلیمانی منطقه را از لوث آمریکای‌ها و کشور را از مفسدان اقتصادی پاک خواهد کرد. مردم عراق با خلق حماسه به دشمنان ثابت کردند که قدردان قهرمانان و از خودگذشتی شهدا و سردار سلیمانی هستند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی امروز رهرو می‌خواهد و ایران در همه عرصه‌های منبع سلیمانی‌هاست و امروز روز اشک ریختن نیست چرا که ثمره خون این شهید عزیز سبب شده که ایران یکپارچه  قاسم سلیمانی شود.

برامکی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی سرباز واقعی ولایت بود یادآور شد: پیکر سردار سلیمانی در امکان متبرکه با حضور پرشور مردم تشییع شد چرا که خداوند محبت این شهید عزیز را دلها قرار داده است.

وی ابراز داشت: نباید دشمن ما را به خودمان مشغول کند چرا که دشمن از روزنه‌ها برای ایجاد شکاف و اختلافا استفاده می‌کند و خون این شهید بزرگوار چنان زنجیروار همدلی  و وحدت در ملت ایران ایجاد کرده که نباید جدایی رخ دهد، خون سردار دل‌ها بر گام دوم انقلاب اسلامی مهر تایید زد تا بتوانیم بازهم افتخار بیافرینیم و هر کسی ساز مخالف بزند و یا بخواهد تفرقه ایجاد کند قطعا خیانتکار است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان الیگودرز گفت: این وحدت باید حفظ شود خداشناسی، دشمن شناسی، شخصیت فرماندهی، شجاعت و برداشتن گام بلند در صحنه نبرد، فرماندهی بر قلب‌ها از ویژگی‌های سردار عزیز بود که سبب جذب حداکثری این شهید عزیز شد.

وی اضافه کرد: در حالی که مردم کشور آمریکا انزجار خود را از دولتمردان اعلام کرده‌اند، آمریکای‌ها از لحظه شهادت سردار سلیمانی 16 گروه را واسطه قرار داده‌اند چرا که قافیه را باخته‌اند، ولی بدانند اگر همه هیئت حاکمه آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و این جنایتکاران نابود شوند یک تار موی سردار سلیمانی نمی‌شود و دلهای ما آرام نمی‌گیرد.

فرمانده بسیج شهرستان الیگودرز اضافه کرد: نباید دشمن ما را به خود مشغول کند بلکه یک راهبر و هدف در منطقه داریم و قطعا خون شهید سلیمانی سبب خواهد شد که منطقه از لوث آمریکایی‌ها پاک شود، باید سران آمریکایی و رژیم صهیونیستی برای خود و سربازانشان تابوت تهیه کنند. هر کسی که با اسلام ناب، ولی فقیه و نظام جمهوری اسلامی پیمان ببندد پا برجاست و هر سازش با آمریکای‌ها سبب نابودی و ذلت می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار