تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در بلوار حرم تا حرم قم/ سراسر قم آماده استقبال از سردار دلها

مسیر تشییع پیکر پاک سردار شهید سپهبد سلیمانی به مسیر حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران تغییر کرد و مردم قدرشناس و شهیدپرور سراسر استان قم و استان‌های مجاور، آماده استقبال از پیکر‌های مطهر شهدا هستند.
کد خبر: ۳۷۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ - 05January 2020

تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در بلوار حرم تا حرم قم/ سراسر قم آماده استقبال از سردار شهید‌به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، بر اساس آخرین تصمیم شورای تامین استان قم، مسیر تشییع پیکر پاک سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» و شهید «شهروز مظفری‌نیا» که قبل از این از مسجد امام حسن عسکری (ع) تا حرم مطهر برنامه‌ریزی شده بود، به دلیل درخواست و استقبال گسترده مردم انقلابی سراسر استان قم و استان‌های مجاور، به بلوار معنوی پیامبر اعظم (ص) حدفاصل حرم کریمه اهل بیت (س) تا مسجد مقدس جمکران تغییر یافت.

پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی و شهید مظفری‌نیا فردا ساعت ۱۴ از ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) تا مسجد مقدس جمکران تشییع و سپس پیکر شهید سلیمانی به کرمان و پیکر شهید مظفری‌نیا نیز برای خاکسپاری به مقبرةالشهدای حرم مطهر حضرت معصومه (س) منتقل می‌شود.

همچنین به دلیل درخواست گسترده معلمان، دانش آموزان، دانشجویان و حوزویان برای حضور پرشور در مراسم تشییع، تمام مدارس استان قم و دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه استان فردا تعطیل و امتحانات مربوطه نیز به زمان دیگری موکول شده است.

بر اساس اعلام شورای اسلامی شهر قم، تمام ناوگان حمل و نقل استان برای حضور پرشور مردم سرویس رایگان ارائه خواهند داد.

گروه‌های مردمی با راه انداختن پویش‌هایی، ختم صلوات و ختم سوره یاسین را به منظور هدیه به سردار شهید سلیمانی و همراهان شهیدش اعلام کرده‌اند.

ساعات کار ادارات استان قم نیز فردا تا ساعت ۱۲ اعلام شده؛ اصناف و بازاریان قم نیز فردا تعطیل هستند و امشب برنامه‌های عزاداری به مناسبت شهادت مظلومانه سردار سلیمانی در تکایا و مساجد بازار قم برگزار می‌شود.

شیشه‌نویسی خودروها، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و اعلام آمادگی مصلای قدس قم برای اسکان صلواتی زائرانی که امشب و فردا از استان‌های مجاور برای شرکت در مراسم تشییع در قم حضور می‌یابند، گوشه‌ای از خدمات و برنامه‌های اعلام شده در استان قم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها