مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

شهادت سردار «سلیمانی» باعث شکوفایی جبهه مقاومت خواهد شد

سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» با بیان اینکه دشمن شجاعت شهید سلیمانی را برنتابید گفت: شهید سلیمانی جرمش هموار نمودن راه قدس و مقابله با تروریست بود که آمریکای جنایتکار نتوانست تحمل کند.
کد خبر: ۳۷۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ - 05January 2020

شهادت سپهبد قاسم سلیمانی جبهه مقاومت حیات دیگر پیدا کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز در مراسم بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی که در حسینیه محله سلطان آباد شیراز برگزار شد با بیان اینکه دشمن اصلی جمهوری اسلامی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیسم است اظهار داشت: جرم اصلی شهید سلیمانی مقابله با تروریست‌های منطقه و دفاع از مظلومین و حرمین شریفین بود که آمریکای جنایتکار آن را برنتابید و با شهادت این سردار شجاع اسلام باعث شد جبهه مقاومت یک حیات دوباره به خود ببیند و از گذشته مصمم‌تر نسبت به مبارزه و ادامه راه شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس باشد.

وی تصریح کرد: شهادت حاج قاسم برای همه ما و جهان اسلام سخت است اما برای ولایت فقیه سخت‌تر بود. اما سردار سلیمانی با شهادت خود باعث وحدت و انسجام بیشتر در جامعه ایران اسلامی و جامعه جهان اسلام شد.

کوشکی بیان داشت: استکبار قدرت فراتر از خود را نمی‌پذیرد و همیشه در سدد مقابله و از بین بردن قدرت‌های فراتر از خود بوده و این آمریکا بوده که همیشه مانع پیشرفت عالم بشریت و ایجاد صلح بوده و کار اصلی این رژیم خبیث ایجاد فتنه و ناآرامی در جهان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: آمریکا خطای استراتژیکی بزرگی مرتکب شد چون جایگاه شهید سلیمانی در بین مردم جهان اسلام و منطقه را درک نکرده بود و نمی‌دانست و مطمئن باشید که حجمه ما به آمریکا بسیار سخت و کوبند خواهد بود و این جواب کوبنده را به فرموده فرمانده کل سپاه برای جمهوری اسلامی محفوظ است و خود جمهوری اسلامی ایران تصمصم خواهد گرفت در چه زمانی و در چه مکانی جواب دهد.

وی افزود: نتیجه شهادت حاج  قاسم باعث شد همه دل‌های متوجه ولایت فقیه و حقانیت جمهوری اسلامی، تقویت و حیات دوباره جبهه مقاومت در منطقه و ایجاد اتحاد و انسجام ملی شود که از برکات خون این شهید است.

کوشکی همچنین با اشاره به اینکه بعضی از غرب زده‌های داخلی طی نامه‌ای درخواست ممانت از وقوع جنگ شدند که باید به آنها گوشزد کرد که آیا ما این درگیری را شروع کردیم یا آمریکای جنایتکار و خطاب به آنها که شما نامرد هستین و این انقلاب متعلق به مردم است و این مردم از انقلاب خود به خوبی دفاع خواهند کرد و نخواهند گذشت که بعضی از این سیاست زده‌های غربی بخواهند سو استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار