در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛

آیین گرامی‌داشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی برگزار شد

آیین گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروز با حضور مسئولان و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۸۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲ - 05January 2020

آیین گرامی‌داشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «حسین یکتا» رئیس قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا و از رزمندگان و راویان دوران هشت سال دفاع مقدس در آیین گرامی‎داشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروز با حضور مسئولان و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مرکز همایش‌های کوثر این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه امروز موضوع شهادت حاج قاسم سلیمانی قلب همه را به درد آورده و احساسات مردم را جریحه‌دار کرده است، اظهار داشت: رژیم تروریستی آمریکا تیر، گلوله و موشکی شلیک کرد که در حقیقت سمت و سوی آن همه ملت ایران و آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

وی با تأکید بر اینکه محبوبیت سپهبد شهید قاسم سلیمانی به خاطر ولایت‌پذیری بی چون و چرای این شهید والامقام بود، افزود: امروز محبوبیت شهدای گرانقدری، چون صیادها، بابایی‌ها و سلیمانی‌ها جهانی شده است. صیاد شیرازی و قاسم سلیمانی ثابت کردند که می‌شود صیاد دل‌ها و سردار دل‌ها شد و این‌که چگونه می‌توان در قحطی شهادت، شهادت را در آغوش کشید.

یکتا با بیان اینکه اعلام خبر شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اذان به افق افول دولت آمریکا بود، خاطرنشان کرد: این ادعا بر اساس سنت الهی، وعده خداوند متعال و تدابیر نورانی رهبر معظم انقلاب اسلامی است چرا که معظم له همواره از بالای دکل، جبهه حق و باطل را رصد می‌فرمایند و سایرین در پشت خاکریزند.

این راوی دوران دفاع مقدس افزود: خون شهید سلیمانی کلید درب بیت‌ المقدس است، امروز روز نبرد تمام جبهه حق علیه تمام جبهه باطل است. ما امروز از پشت دیوار‌های بصره به پشت دیوار‌های بیت‌المقدس رسیده‌ایم و کلید درب ورودی بیت‌المقدس، خون شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی اضافه کرد: امروز روز مجاهدت است و دیری نخواهد پایید که خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همچون عصای موسی تمام جبهه باطل را ببلعد. آن روز، برق شمشیر فتوحات رزمندگان جبهه حق، میانه میدان دیدنی است.

یکتا با بیان اینکه این روز‌ها معرفت به مأموریت بسیار حائز اهمیت است، گفت: اگر در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان و شهدای ما علمداری و میدان داری کردند امروز در جبهه فرهنگی و جنگ نرمی که با آن مواجه هستیم شما کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نقش بسیار مهم و بسزایی بر دوش داشته و علمدار این عرصه نبرد هستید.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها