فرمانده سپاه عاشورا:

ایجاذ خیزش بلند علیه استکبار با خون پاک شهید سلیمانی

خون پاک شهید سلیمانی، خیزش بلندی علیه استکبار و آمریکای خون‌خوار ایجاد کرد.
کد خبر: ۳۷۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷ - 05January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» فرمانده سپاه عاشورا امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه کلانشهر تبریز، شهادت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» را عاملی مهم و موثر برای تقویت جبهه مقاومت عنوان و اظهار داشت: خون پاک شهید سلیمانی، خیزش بلندی علیه استکبار و آمریکای خون‌خوار ایجاد کرد.

وی عنوان کرد: شخصیت‌های بی‌مانندی همچون شهید سلیمانی‌ها قبل از آنکه به نشان‌ها و موفقیت‌های نظامی خود فخر کنند، خود را سرباز ولایت می‌دانند و حاج قاسم از بسیج جوشید و به سردار دل‌ها تبدیل شد.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه رستاخیز تاریخی انتقام از خون پاک شهید سلیمانی در میان جوانان غیور و آزادمرد در اقصی نقاط جهان موج می‌زند، تاکید کرد: بدون تردید شهادت وی نقطه عطفی برای مستضعفین جهان شد و تحول شگرفی در عالم اسلام ایجاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه شادمانی مقطعی آمریکا و اسرائیل به غمی دائمی برای آنها منجر خواهد شد، یادآوری کرد: خون پاک حاج قاسم به فضل الهی، ریشه‌ آمریکا و اسرائیل را خواهد خشکاند و  ترس، رعب، وحشت و استیصال استکبار پس از شهادت ایشان در طول تاریخ بی‌سابقه است و این وحشت در اردوگاه استکبار تا اضمحلال کامل ادامه خواهد یافت.

خرم با بیان اینکه بزرگترین استراتژی دشمن ایجاد شک و تردید است، گفت: در مقابل این راهبرد باید ثبات قدم و قاطعیت داشته باشیم و تا صف آخر دشمن متمرکز شویم تا اینکه به فضل الهی اضمحلال دشمن محقق شود.

وی تفکر و ایده اسلام ناب محمدی (ص) را هویت بسیج دانست و اظهار داشت: امام راحل این تفکر و تشکل را از خانه‌های مستضعفین جهان و کوچه پس کوچه‌های مسلمین شکل داد و به ارتش مقتدر مردمی تبدیل کرد و باید توجه داشت این ارتش منبعث از دل‌های آگاه و انسان‌های پاک بوده و با قدرت در حال گسترش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار