پیام فرمانده سپاه سمنان به دختر حاج قاسم:

همه سربازان ولایت و ملت ایران در سپاه تا آخرین قطره خونشان پای آرمان سپهبد سلیمانی‌ها هستند

سردار «حمید دامغانی» در پیامی به دختر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: همه سربازان ولایت و ملت ایران در سپاه تا آخرین قطره خونشان پای آرمان سپهبد سلیمانی‌ها هستند و تا فرار آخرین آمریکایی از منطقه از پای نخواهیم نشست.
کد خبر: ۳۷۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴ - 05January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «حمید دامغانی»  فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان در تجمع بزرگ تجدید میثاق با آرمان‌های سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» که با حضور پرشور و گسترده مردم مؤمن و ولایتمدار سمنان در میدان امام رضا (ع) این شهر برگزار شد، با اشاره به رشادت‌ها و مجاهدت‌های این سردار رشید اسلام که در برهه‌های مختلف نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را بر آب کرده است، اظهار داشت: آمریکا حق داشت از این سردار رشید اسلام عصبانی باشد.

وی تصریح کرد: همواره طراحی و برنامه‌ریزی‌های پرهزینه و چند ساله آمریکا توسط فرزندان ولایت و به فرماندهی این سردار مجاهد نقشه بر آب می‌شد.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: آمریکا منتظر جواب دندان‌شکنی باشد و پاسخ ما به این اقدام، تنها به شلیک دو موشک و زدن یک پایگاه در منطقه محدود نمی‌شود و این خواب و تصور آمریکا کاملاً بی‌اساس است.

دامغانی با اشاره به مصاحبه «زینب سلیمانی» دختر این سردار رشید که در مصاحبه با شبکه «المنار» گفته بود من میدانم عموی عزیزم، سیدحسن نصرالله، انتقام خون پدرم را خواهد گرفت، گفت: من به دختر بزرگوار سپهبد سلیمانی و اهل‌بیت مکرم ایشان عرض می‌کنم که «زینب خانم! همه سربازان ولایت و ملت ایران در سپاه تا آخرین قطره خونشان پای آرمان سپهبد سلیمانی‌ها هستند و تا زمانی که آخرین نفر از رژیم صهیونیستی و آمریکای خونخوار را از منطقه خارج نکنیم، از پای نخواهیم نشست».

وی با اشاره به اینکه تاوان سختی در انتظار عاملان این جنایت بزرگ است، ادامه داد: به فرموده سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آمریکا به وسعت منطقه جبهه مقاومت درگیر خواهد شد و در زمان‌های متوالی و متعدد، هزینه این اقدام جنایتکارانه را پس خواهد داد.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: سران بزدل و ترسوی آمریکا تصور می‌کنند با تهدید، ایران را از اقدام متقابل منع می‌کنند؛ اما این تصور غلطی است.

دامغانی ادامه داد: آمریکا حق دارد از سردار سلیمانی بهراسد؛ چراکه به پشتوانه فرماندهی این سردار رشید، آمریکا متحمل هزینه‌های زیادی شده که طی چند سال برنامه‌ریزی و طراحی کرده بود.

وی بیان کرد: تشکیل هسته‌های مقاومت در سراسر جهان و سطح منطقه که یکی از آرزوهای امام راحل بود، مدیون و مرهون نقش‌آفرینی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: امروز قدرت انصارالله، حزب‌الله و حشد الشعبی و انسجام موجود در تیپ زینبیون و فاطمیون حاصل تلاش شبانه‌روزی این مجاهد و سردار رشید اسلام است.

دامغانی با اشاره به نقش‌آفرینی شهید سپهبد سلیمانی در تضمین امنیت پیاده‌روی اربعین اظهار کرد: اگر سردار سلیمانی در طول ۴۱ سال مجاهدت هیچ اقدامی نکرده و فقط امنیت پیاده اربعین را برنامه‌ریزی کرده بود، همین امر برای دشمنی آمریکا کفایت می‌کرد.

وی با بیان اینکه حرکت مقاومت هرگز متوقف نمی‌شود، ادامه داد: آمریکا تصور کرده است که با حذف فیزیکی فرماندهان مقاومت، می‌تواند این حرکت را متوقف کند؛ اما این تصور کورکورانه‌ای بیش نیست و اکنون تک‌تک مردم ایران‌زمین، سردار سلیمانی هستند و این مسیر را پرقدرت ادامه خواهند داد.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه آمریکا انتظار نداشت مردم ایران این همه نسبت به این سردار رشید ارادت داشته باشند، اضافه کرد: شهادت سپهبد سلیمانی موجب تقویت انسجام ملی بوده و بار دیگر نقشه شوم دشمن در ایجاد تفرقه بین مردم و مسؤولان نقش بر آب شد.

دامغانی با بیان اینکه انتقام سختی در انتظار آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: انسجام ملی اولین ضربه به آمریکا بوده و ضربه‌های بعدی محکم‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار