مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان:

شهید سلیمانی، مالک اشتر رهبر و عَلَمدار ایران بود

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی گفت: شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» نماد ملی مقاومت برای همه مردم کشور، مالک اشتر رهبر و عَلَمدار ایران بود.
کد خبر: ۳۷۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹ - 06January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «مهدی قدرتی» امروز در کارگاه هم‌اندیشی و معرفت‌افزایی ائمه جماعات و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های استان که به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهید سپهبد «قاسم سلیمانی»، رشادت‌های فراوانی در داخل و خارج از کشور به خرج داد و به ‌نوعی، شهید سلیمانی، مالک اشتر رهبر و عَلَمدار ایران بود  و نماد ملی مقاومت برای همه مردم کشور و یک شخصیت برجسته شجاع و فراجناحی است.

وی افزود: همان‌گونه که رهبر فرموده‌اند و مطالبه همه ملت ایران اسلامی است انتقام خون شهید سلیمانی، باید گرفته شود و بی‌تردید، خون شهید سلیمانی، زوال و نابودی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع می‌کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، اضافه کرد: انتقام خون شهید سلیمانی، در عرصه انتقام سخت، گرفته خواهد شد؛ ولی در عرصه جنگ نرم هم رسالت همه ماست که با مضاعف کردن فعالیت‌های خود، گام‌های اثرگذارتری نسبت به گذشته در این عرصه برداریم؛ باید هژمونی و سلطه آمریکا در جهان، فرو ریزد و با تلاش جبهه بین‌المللی مقاومت، به‌طور یقین، این‌چنین خواهد شد.

حجت‌الاسلام قدرتی، با بیان این‌که شهید سپهبد سلیمانی، از نظر شخصیتی، دارای ویژگی‌های فراوانی همچون سعه‌صدر، گذشت و فداکاری بود و از نظر شجاعت نیز زبانزد همه عالم بود، اضافه کرد: بدون شک، خون شهید سلیمانی، باعث تقویت وحدت در کشور می‌شود.

وی برپایی کارگاه هم‌اندیشی و معرفت‌افزایی ائمه جماعات دانشگاه‌های استان و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان را اقدامی برای تقویت تبادل دیدگاه‌ها و تجربیات دانست و تصریح کرد: جایگاه امام جماعت بودن، یک جایگاه بسیار مهم است؛ امام جماعت علاوه‌بر زبان و گفتار، باید در رفتار و کردار هم الگوی مردم باشد و با تبلیغ عملی و رفتاری، تعالیم دینی را در جامعه، ترویج و تقویت کند.

وی‌ تأکید کرد: براساس توجه محتوایی به بیانیه «گام دوم انقلاب اسلامی»، باید تلاش کرد دانشگاه‌های کشور، اسلامی‌تر شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار