سردار «رحیم نوعی اقدم»:

سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» مرزهای جغرافیایی ایران را حفظ کرد

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سوریه گفت: سردار قاسم سلیمانی مرزهای جغرافیایی ایران را در برابر اطاعت از رهبری در حفظ منافع سیاسی و استراتژیک اسلام در منافع ملی خود حفظ کرد.
کد خبر: ۳۷۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱ - 06January 2020

سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» مرزهای جغرافیایی ایران را حفظ کردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «رحیم نوعی اقدم» فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سوریه شامگاه یکشنبه در مراسم یاد بود سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» در مسجد فاطمه الزهرا شهرستان بابل ضمن تسلیت به مردم جهان برای از دست دادن سردار دل ها اظهار داشت: سردار قاسم سلیمانی اگر مقتدر و با اقتدار در مقابل استکبار و زیاده خواهی دشمنان ایستادگی کرد به آن علت بود که قدرتش را از خدا می گرفت.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح در مقاومت با هر قوم و نژادی در مقابل سردار قاسم سلیمانی مطیع بودند و در مقابل فرمان او فرمانبردار بودند و خود را تحت الامر او می‌دانستند و این اقتدار نشات گرفته از مکتب و ادبیات او در جبهه مقاومت بوده است.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سوریه ادامه داد: این سردار در مسیر رب الله ایستادگی و با اقتدار از کیان دین خود دفاع کرد و دشمنان اسلام می‌دانند که شهادت او گرانتر از زنده بودن او بوده است.

سردار نوعی اقدام بیان داشت: سردار قاسم سلیمانی مرزهای جغرافیایی ایران را در برابر اطاعت از رهبری در حفظ منافع سیاسی و استراتژیک اسلام در منافع ملی خود حفظ کرد و با فدا شدنش انسجام نظام جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر حفظ کرد تا مردم در حساس‌ترین مقطع زمانی باحضور در صحنه انتخابات مجلس این وحدت ملی را به جهانیان نشان دهند.

وی گفت: اسرائیل و دشمنان این امت از مشت و تکبیر ایرانی می هراسند، آنان هیچ گاه نمی اندیشند موشک های این نظام در مقابل تجهیزات نظامی فوق پیشرفته شان برابری کند حال در برابر این قدرت هراسیدند و بزدلانه دست به ترور نیروهای مقتدر آن می‌زنند.

سردار جبهه مقاومت عنوان کرد: اگر مسئولین ما در هر جایگاه و لباس غفلت کنند گران تمام می شود ولی مردم ایران باید بدانند که امام شاگردانش را فدایی این نظام تربیت کرده است که حاضر نیستند در هیچ یک از نقاط کشورشان غبار غم و غصه بر روی هیچ کودکی بنشیند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سوریه افزود: ایران باید سر خویش را بالا بگیرد وبا غرور به افتخارات ملی و جوانان خود ببالد که هیچ یک از قدرت‌های نظامی دشمنان نمی توانند در برابر قدرت هوایی این سرزمین ایستادگی کنند.

وی در پایان گفت: دشمنان ملت ایران انسانهای احمقی هستند که تصور می‌کنند با ترور نیروهای مقتدر این نظام می‌توانند اقتدار و ایستادگی را از آنان بگیرند بلکه باید بدانند که ثمره خونشان درختانی مقاوم را آبیاری خواهد کرد که هیچ یک از ابرقدرت‌های دنیا نمی‌تواند آن را در هم شکند و دشمنان اسلام بدانند و دشمنان باید بدانند آستانه تحمل آنان برابر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران صفر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار