انتقام سخت/ دفاع‎پرس گزارش می‌دهد؛

تهرانی‌ها برای به آغوش کشیدن حاج قاسم لحظه‌شماری می‌کنند/ انتقام از آمریکا مطالبه مردم تهران

سیل عظیم شهروندان تهرانی نشان داد سلیمانی‌ها زنده‌اند و آماده انتقام سخت هستند. امروز مرد، زن، جوان و پیر یک صدا شعار دادند امام خامنه‌ای انتقام انتقام بود.
کد خبر: ۳۷۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳ - 05January 2020

انتقام مطالبه مردم از آمریکایی‌ها/ راه شهید سلیمانی ادامه داردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، امروز مردم سراسر تهران با حضور خود در مصلی امام خمینی (ره) خط نشانی برای آمریکا کشیدند.

سیل عظیم شهروندان تهرانی نشان داد سلیمانی‌ها زنده‌اند و آماده انتقام سخت هستند. امروز مرد، زن، جوان و پیر یک صدا شعار دادند امام خامنه‌ای انتقام انتقام بود.

مداحی «محمود کریمی» و «حسین طاهری» شوری در بین کسانی که در مصلی امام راحل حضو پیدا کردند به پا کرد؛ در این اجتماع عظیم مردم با صدای بلند در جواب شعر‌های حماسی مداحان تکبیر می‌گفتند.

همانطور که در چند روز گذشته مسئولان کشوری و لشکری اعلام کردند راه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد و این را می‌توان در قدم‌های استوار م محکم مردم عراق، خوزستان، مشهد و تهران دید.

نگاه که می‌کنی می‌توانی ببینی که سلیمانی‌های گام دوم انقلاب آماده تحقق اهداف انقلاب اسلامی و نابودی آمریکا در منطقه هستند.

در این اجتماع عظیم مردمی سردار محسن رضایی با بیان اینکه ترامپ دو سال است علیه ایران اقداماتی انجام داده است. ابتدا آمد از توافق هسته‌ای که چندان هم موافقش نبود، خارج شد و یک جنگ سیاسی را آغاز کرد. بعد از آن یک جنگ اقتصادی را علیه ما آغاز کرد و حالا یک جنگ امنیتی را آغاز کرده و قهرمان ملی ما را ترور کرد.

وی ادامه داد: آمریکا و ترامپ باید پاسخگو باشند که چرا اینکار را علیه ما کردند. چرا از توافق هسته‌ای خارج شده و زیر میز مذاکره زدند. چرا ما را تحریم کردند و میلیارد‌ها به ما ضرر زدند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: قاسم سلیمانی متعلق به همه جبهه مقاومت بود. راه سلیمانی از خرمشهر آغاز شد. بعد از آن بود که ایران آزاد شده و منطقه نیز آزاد شد.

وی با اشاره به تاثیر شهادت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی بر معادلات منطقه گفت: امروز ملت ایران و عراق و جبهه مقاومت خودشان را در برابر حمله آمریکا می‌بینند. آقای ترامپ حریم سربازان خودش را شکست و سربازان خودش را دم تیغ مقاومت گذاشت و زندگی را بر نیرو‌های خود تلخ و ننگین کرد و از منطقه اخراج خواهند شد. بدانند که انتقام ما بسیار سخت خواهد بود.

محسن رضایی خطاب به ترامپ گفت: امروز از ۵۲ هدف در ایران توئیت کرده ای. این را بدان که اولا ما در انتقام از آمریکا جدی هستیم و از تهدید شما دچار تردید نخواهیم شد. شما حمله کردید و دفاع حق ملت ما است. عراق و جبهه مقاومت حق دفاع خواهند داشت. اگر پس از انتقام ما خواستی اقدام جدیدی بکنی مطمئن باشید ما حیفا و مراکز اسرائیل را با خاک یکسان می‌کنیم تا اسرائیل از نقشه‌ها حذف و محو شود. شما یک مهمان رسمی عراق را به شهادت رساندید. سیاه‌تر از این ترور سراغ ندارم. تمام حقوق بین المللی را زیر پا گذاشته اید. شما دنبال تجدید حیات داعش هستید. این اقدام پیشگیرانه دروغی است که در روز‌های آینده افشا خواهد شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: خوشبختانه ملت و دولت ایران بدون اینکه دست به کاری بزنند، انتقام آغاز شده. مجلس عراق اخراج نیرو‌های آمریکا را از سرزمین عراق تصویب کردند. در اروپا گروهی از کشور‌ها در بهت و حیرت به سر می‌برند. حتی مردم فرانسه و آلمان در بهت به سر می‌برند. در خود آمریکا تظاهرات برگزار شده. ما قصد حمله به مردم را نداریم.

استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: آقای ترامپ قریب دو سال است درگیری را با ما در عرصه سیاست شروع کرده است. اولین اقدامش نقض برجام بود و بیش از یکسال است که سخت‌ترین تحریم را علیه ملت ما شروع کرده و امروز قهرمان ملی ما را به شهادت رسانده. چرا نباید لباس رزم بپوشیم؟ ما تا اخراج آمریکا از کل منطقه ایستاده ایم.

وی در میان شعار‌های آحاد مردم که بر ضرورت انتقام از آمریکایی‌ها تاکید می‌کردند، گفت: برنامه نیروی قدس ادامه خواهد یافت. سردار قاآنی که قاسم سلیمانی دیگری است راه او را با قدرت ادامه خواهد داد. ملت بزرگ ایران می‌خواهد راه حاج قاسم که به آزادی منطقه و امنیت پایدار منجر می‌شود را بازتر خواهد کرد. هر جا آمریکایی‌ها پا گذاشته اند، غارتگری کرده اند و ایران امنیت جدیدی را تعریف کرد و با تولد سپاه امنیت جدیدی را متکی بر مردم منطقه آغاز کرد. بسیج، حزب الله، حشد الشعبی و جیش الوطنی را ساخت. نیرو‌های مسلح ما و حزب الله لبنان ارزان‌ترین نیرو‌های نظامی جهان هستند که ضد استعمار عمل می‌کند. مدل امنیتی که حاج قاسم دنبال کرد. عزت و اقتدار را با خود به همراه می‌آورد. ما قاطع و مدبرانه عمل کرده ایم. ما هیچگاه شروع کننده نبوده ایم. آمریکایی‌ها به ما حمله کرده اند و با منطق مقاومت انتقام سخت و مدبرانه را نشان خواهیم داد. شهادت حاج قاسم شهر و روستا‌های ایران را متحول کرده و شعار نبرد با آمریکا سر می‌دهند.

سرلشکر پاسدار محسن رضایی در پایان با بغض و اندوه گفت: ملت ایران بدانند ما بازماندگان شهادت خجالت می‌کشیم که هنوز زنده ایم و مطمئن باشید که در راه شهیدان به پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار