نژادبهرام در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ضرورت پیگیری جنایت آمریکا توسط دستگاه دیپلماسی/ شهادت سپهبد سلیمانی زمینه‌ساز استقلال عراق است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی بر پیگیری این موضوع توسط دستگاه دیپلماسی تأکید کرد.
کد خبر: ۳۷۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ - 06January 2020

دستگاه دیپلماسی باید ترور شهید سلیمانی را پیگیری کند/ شهادت سپهبد سلیمانی زمینه استقلال عراق است«زهرا نژادبهرام» عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه پاسخ ما به اقدام تروریستی آمریکا علیه سردار شهید سلیمانی و همرزمانش در راستای چارچوب منافع ملی خواهد بود، اظهار داشت: این ترور مصداق تروریسم دولتی است و کسی که با گستاخی این کار را انجام داده است، اعلام می‌کند که این کار با دستور من انجام شده است.

وی ادامه داد: این ترور باید در تاریخ ثبت شود و این برای اولین بار در تاریخ جهان است که یک مقام ارشد نظامی در یک کشور ثالث ترور می‌شود.

نژادبهرام گفت: باید با کارکرد‌های حقوقی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در مجامع بین‌الملل، اقدام تروریستی آمریکا علیه سردار سلیمانی، پیگیری شود.

وی در خصوص نقش دستگاه دیپلماسی در پیگیری این موضوع بیان کرد: باید دستگاه‌ دیپلماسی در مجامع بین‌الملل این موضوع را پیگیری کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهادت سپهبد سلیمانی می‌تواند زمینه‌ساز استقلال کشور عراق شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها