فرمانده اسبق سپاه الغدیر یزد؛

حاج قاسم تحت امر ولی فقیه بود/ آمریکا توان جنگیدن با ایران را ندارد

سردار اکبر فتوحی در جمع مردم اردکان بابیان اینکه آمریکا بنیان‌گذار تروریسم در جهان است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به قدرت مقابله‌ به‌مثل رسیده است و آمریکا توان جنگیدن با ایران را ندارد.
کد خبر: ۳۷۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ - 06January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار اکبر فتوحی در مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت و در اجتماع مردم اردکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، این سؤال را مطرح کرد که حاج قاسم چه‌کار کرده بود که نه‌فقط مردم ایران بلکه سایر ملت‌ها نیز در غم فراقش عزادار هستند و عشق و محبت او در دل جوانان موج می‌زند.

وی با اشاره به شخصیت سردار سلیمانی گفت: ایشان خود را به ولایت نبوی و ولایت علوی پیوند زده بود و با ولایت‌فقیه همراه و همگام شده بود و در انجام کارها جلودار و پیشوا بود و هیچ‌گاه به نیروهای خود نگفت که بروید بلکه می‌گفت من رفتم شما هم بیایید.

فرمانده اسبق سپاه الغدیر استان یزد از خدامحوری، اخلاص، تواضع و فروتنی، ولایتمداری و دشمن‌شناسی به‌عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های سردار سلیمانی برشمرد و افزود: حاج قاسم به‌عنوان سرباز ولایت‌فقیه در ولایت‌فقیه ذوب‌شده بود و تحت امر ایشان بود به همین خاطر مردم این‌گونه به او علاقه پیداکرده‌اند.

وی اظهار داشت: ایشان دشمن‌شناسی قوی داشت هم در جنگ و هم بعد از جنگ که نیروهای رزمنده به شهرهای خود بازگشتند و کویر شرق کشور را به دست گرفت و با استفاده از روش‌های بازدارندگی مانع نفوذ منافقین، اشرار و قاچاقچیان از مرزهای شرقی به داخل کشور شد و امنیت این مرز را تأمین کرد.

فتوحی بابیان اینکه آمریکا بنیان‌گذار تروریسم در جهان است، گفت: دولت آمریکا و شخص رئیس‌جمهور ایالات‌متحده آمریکا با اقدام جاهلانه خود در به شهادت رساندن سردار سلیمانی ویارانش قوانین بین‌المللی را نقض کردند و این کار را فقط برای جبران شکست‌های خود در عراق و افغانستان انجام دادند و می‌خواستند که قدرت‌نمایی کنند.

وی اظهار داشت: استراتژی آمریکا این بود که جمهوری اسلامی ایران در منطقه قدرت هسته‌ای، سیاسی و موشکی نداشته باشد و به جبهه مقاومت در منطقه کمک نکند اما نه‌تنها نتوانست به هیچ‌یک از اهداف خود برسد بلکه حماس و حزب‌الله لبنان هم موشکی شدند آمریکا با به وجود آوردن داعش جنگ نیابتی به راه انداخت اما شکست خورد هدف قرار دادن شبانه مقرهای حشدالشعبی توسط آمریکا و ترور سردار سلیمانی ویارانش ازلحاظ نظامی هنر محسوب نمی‌شود و ترامپ قهرمان نیست.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: پیام مقام معظم رهبری، ابراز عشق و ارادت مردم در ایران و سراسر دنیا به سردار سلیمانی و انتخاب فرمانده جدید سپاه قدس در کوتاه‌ترین زمان این پیام را دارد که جمهوری اسلامی ایران اقتدار و اعتمادبه‌نفس دارد و حاج قاسم‌ها تکثیرشده‌اند و ایران به قدرتی رسیده است که می‌تواند به منافع آمریکا در سراسر دنیا ضربه بزند.

وی بابیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا بداند با این اقدام خبیثانه خود جبهه مقاومت قوی‌تر و منسجم‌تر شد، افزود: با این اقدام وحدت مردم ایران و عراق بیشتر شد و مردم خود آمریکا علیه ترامپ بلند شده‌اند و ایران به قدرتی رسیده است که کشتی‌های آمریکایی را به هرجایی که بخواهد هدایت کند و می‌تواند هر هواپیمایی را که به سمت آسمان ایران پرواز کند مورد هدف قرار دهد.

فتوحی تصریح کرد: آمریکا توان جنگیدن با ایران را ندارد اما در داخل کشور برخی از افراد می‌خواهند بگویند که خطر جنگ وجود دارد و این قدرت از اطاعت از ولی‌فقیه و برکت خون شهدا به ما رسیده است و جمهوری اسلامی ایران به قدرت مقابله‌به‌مثل رسیده است و ما از مسؤولین کشور خواهان انتقام سخت از آمریکا هستیم.

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: به کسانی رأی بدهید که در حرف و عمل انقلابی باشند و تابع امر ولایت‌فقیه باشند چراکه مجلس ما باید انقلابی باشد دولت ما باید انقلابی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار