خاموشی در مراسم تشییع شهید سلیمانی:

«حاج قاسم» شاخص مبارزه با شیطان اکبر است/ فتنه اشقیا خنثی شد

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به استقبال از آیین تشییع پیکر سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» تأکید کرد تاریخ مقاومت به قبل و بعد از شهادت این سردار اسلام تقسیم خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ - 06January 2020

«حاج قاسم» شاخص مبارزه با شیطان اکبر است/ فتنه اشقیا خنثی شدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت الاسلام «سیدمهدی خاموشی» رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه حضور در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» درباره ویژگی‌های این سپهبد شهید، اظهار داشت: بعضی‌ها، به معنای واقعی تعریف انقلاب اسلامی هستند، هویت حاج قاسم هم همان هویت اسلام نابی است که امام خمینی (ره) پرورش داد و رهبر انقلاب بر آن تأکید دارند.

وی ادامه داد: «حاج قاسم سلیمانی» یک وجود تراز است که باید شاخصه‌های زندگی او شاخص زندگی همه ما باشد. او اخلاق بسیار نرم خویی داشت، ولی با اراده و با عزم بود و مقابل دشمن هیچ کوتاهی نداشت. او با صلابت و البته با عقل و تدبیر و با نقشه راه برخورد می‌کرد. برای شناساندن حاج قاسم به جامعه جوان و نسل‌های بعدی باید خیلی کار کنیم.

خاموشی تصریح کرد: شهادت حاج قاسم نشان می‌دهد او با اشقی‌الاشقیا مقابله کرده است، یعنی نظام سلطه که صدر جریان شیاطین جهان است و رییس جمهور نظام سلطه این جریان را فرماندهی می‌کند و خودش می‌گوید که سردار را زده است. یعنی اشقی‌الاشقیا است که می‌خواهد وجود شریف حاج قاسم‌ها را حذف کند، به گمان اینکه اگر حذف کرد جبهه مقاومت تضعیف می‌شود.

وی عنوان کرد: این جمله حاج قاسم خطاب به اشقیا بسیار مهم است که می‌گفت «من یکی برای شما کافی هستم»؛ شهادت او وحدت را در عراق ایجاد کرد و فتنه‌ای که عربستان سعودی، امریکا و صهیونیست‌ها چیده بودند تا در عراق شیعیان را به جان هم بیندازند، نقش بر آب کرد. دیدیم که خیمه اباعبدالله را در کربلا اتش زدند و به مراکز دینی حمله کردند و مفهومش همین بود که شیعیان را به جان هم بیندازند، درحالی که الان خون سردار سلیمانی باعث شد پارلمان عراق رای دهد تا امریکایی‌ها از عراق بیروند بروند.

خاموشی تصریح کرد: خون حاج قاسم در ایران هم این وحدت ملی را به وجود آورد این وحدت ملی بهای بسیار بالایی بود که ما باید حفظ می‌کردیم و گویا حاج قاسم با شهادتش بیان کرد که مردم حواستان جمع باشد وحدت ملی بهم نریزد، درون کشور به فرمان رهبر عمل کنید و شاخص‌ها را گم نکنید.

وی در پایان گفت: این جریان نقطه عطفی است در مبارزه با نظام سلطه و مبارزه با شیطان اکبر و حاج قاسم دارد شاخص مبارزه با شیطان اکبر می‌شود که تحلیلگران باید از این سرفصل استفاده کنند. به این ترتیب ما می‌توانیم تاریخ را به دو بخش قبل از شهادت و بعد از شهادت حاج قاسم تقسیم کنیم.

بعد از شهادت «حاج قاسم سلیمانی» جبهه مقاومت، فرماندهان عمیق‌تری به جهان اسلام عرضه خواهد کرد که در پی او خواهند آمد و نظام الگویی بسیار زیبایی در جهان تثبیت کرده و به منصه ظهور می‌رساند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار